Ως εργαζόμενη Μαμά ο χρόνος που αφιερώνω στη προπόνηση είναι περιορισμένος . Μια ώρα Κ ένα τέταρτο κάθε μεσημέρι για CrossFit Κ ένα εικοσάλεπτο τα βράδια για Romwod ( ένα online πρόγραμμα mobility, αναπνοών  Κ διαστάσεων) . Ζηλεύω πολλές φορές όλους τους φίλους Κ συναθλητές που μπορούν να περνάνε ώρες στο box , ενώ συχνά πυκνά αναρωτιέμαι αν αυτή η ώρα φτάνει .

Κ η αλήθεια είναι ότι όλοι γύρω μου προσπαθούν να αυξήσουν τον όγκο της προπόνησης , από τους συναθλητές που θέλουν να φτιάξουν το επίπεδο της φυσικής κατάστασης τους ως αυτούς που ονειρεύονται regional Κ games . Το άθλημα μας βέβαια έχει διαφημιστεί ότι έχει τη δυνατότητα να εκτοξεύσει τη φυσική σου κατάσταση με μικρά sessions . Αυτό δε λέμε Κ εμείς στους φίλους μας που θέλουμε να τους πείσουμε να δοκιμάσουν το σπορ μας ; μπαίνεις στο box κανείς ένα ζέσταμα Κ έπειτα ένα μικρό session με συνδυασμούς από άρση βαρών , ενόργανη , Κ άλλες απλές κινήσεις Κ voila elite fitness . 

Αποφάσισα λοιπόν , κυρίως για χάρη των δικών μου τύψεων που δεν αφιερώνω την ώρα που θα ήθελα να το ψάξω λίγο παραπάνω . Ένταση ή όγκος στη προπόνηση ;

Ο ίδιος ο Greg Glassman έχει απαντήσει σε αυτό ” be impressed with intensity not volume ” , που μεταφράζεται ως ” να εντυπωσιάζεσαι από την ένταση Κ όχι από τον όγκο της προπόνησης “. Βέβαια είναι πολύ ανθρώπινο να σκεφτούμε ότι το όσο παραπάνω μπορείς να προπονηθείς, αυτός είναι Κ ο σίγουρος δρόμος για να ανεβάσεις το επίπεδο της φυσικής σου κατάστασης . Είναι όμως ;

Ο James Hobart γράφει σε άρθρο του ” volume is not the cure-all , effective coaching is ” . Αν δηλαδή ένας αθλητής παρακολουθεί τα τμήματα στο box του Κ υπάρχει ένα ωραίο πρόγραμμα που δουλεύει συνολικά τις ασκήσεις , τότε είναι σίγουρος ότι θα υπάρχει μια σταθερή συνεχής πρόοδος . 

Υπάρχουν βέβαια περιπτώσεις που χρειάζεται να αυξήσει κανείς τον όγκο της προπόνησης . Για παράδειγμα ένας αθλητής που θέλει να μπει σε αγώνες είναι απαραίτητο να πρόσθεσει στην ώρα που αφιερώνει στο box για wod Κ κάποια έξτρα ώρα για να βελτιώσει τα skill του , αλλά μέχρι εκεί . Ξέρετε γιατί σπάνια θα δείτε στο πρόγραμμα του CrossFit, wod πάνω από μισή ώρα ; γιατί όσο η ώρα αυξάνεται τόσο πέφτει η ένταση . Κ στο σπορ μας το ζητούμενο είναι να είναι η ένταση ψηλά .

Απαντώντας λοιπόν στο ερώτημα θα πω Κ εγώ ότι το ζητούμενο είναι να έχεις την ένταση ψηλά Κ να δουλεύεις σωστά τα skills . Έτσι λοιπόν θα αφοσιωθώ ώστε να κάνω το μέγιστο στη 1.15 που αφιερώνω καθημερινά , γνωρίζοντας ότι , όχι τυχαία,  1 ώρα σε όλα τα box παγκόσμια προπονούνται αθλητές για μεγάλο χρονικό διάστημα ανεβάζοντας τις επιδόσεις τους , φτιάχνοντας την υγεία Κ το επίπεδο της φυσικής τους κατάστασης κάνοντας προγράμματα που με ασφάλεια Κ σύνεση οδηγούν σε σταθερή εξέλιξη .

Intensity is king over volume .

Be unstoppable,

Στ.

19369056_1671291136233033_1100952072_o

intensity vs volume : who is the king ?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

turk porno
istanbul escort istanbul escort istanbul escort umraniye escort sirinevler escort
beylikduzu escort sirinevler escort istanbul escort
nigde escort bitlis escort
tokat escort tokat escort tokat escort trabzon escort trabzon escort trabzon escort karabük escort karabük escort karaman escort karaman escort kastamonu escort kastamonu escort