Ως εργαζόμενη Μαμά ο χρόνος που αφιερώνω στη προπόνηση είναι περιορισμένος . Μια ώρα Κ ένα τέταρτο κάθε μεσημέρι για CrossFit Κ ένα εικοσάλεπτο τα βράδια για Romwod ( ένα online πρόγραμμα mobility, αναπνοών  Κ διαστάσεων) . Ζηλεύω πολλές φορές όλους τους φίλους Κ συναθλητές που μπορούν να περνάνε ώρες στο box , ενώ συχνά πυκνά αναρωτιέμαι αν αυτή η ώρα φτάνει .

Κ η αλήθεια είναι ότι όλοι γύρω μου προσπαθούν να αυξήσουν τον όγκο της προπόνησης , από τους συναθλητές που θέλουν να φτιάξουν το επίπεδο της φυσικής κατάστασης τους ως αυτούς που ονειρεύονται regional Κ games . Το άθλημα μας βέβαια έχει διαφημιστεί ότι έχει τη δυνατότητα να εκτοξεύσει τη φυσική σου κατάσταση με μικρά sessions . Αυτό δε λέμε Κ εμείς στους φίλους μας που θέλουμε να τους πείσουμε να δοκιμάσουν το σπορ μας ; μπαίνεις στο box κανείς ένα ζέσταμα Κ έπειτα ένα μικρό session με συνδυασμούς από άρση βαρών , ενόργανη , Κ άλλες απλές κινήσεις Κ voila elite fitness . 

Αποφάσισα λοιπόν , κυρίως για χάρη των δικών μου τύψεων που δεν αφιερώνω την ώρα που θα ήθελα να το ψάξω λίγο παραπάνω . Ένταση ή όγκος στη προπόνηση ;

Ο ίδιος ο Greg Glassman έχει απαντήσει σε αυτό ” be impressed with intensity not volume ” , που μεταφράζεται ως ” να εντυπωσιάζεσαι από την ένταση Κ όχι από τον όγκο της προπόνησης “. Βέβαια είναι πολύ ανθρώπινο να σκεφτούμε ότι το όσο παραπάνω μπορείς να προπονηθείς, αυτός είναι Κ ο σίγουρος δρόμος για να ανεβάσεις το επίπεδο της φυσικής σου κατάστασης . Είναι όμως ;

Ο James Hobart γράφει σε άρθρο του ” volume is not the cure-all , effective coaching is ” . Αν δηλαδή ένας αθλητής παρακολουθεί τα τμήματα στο box του Κ υπάρχει ένα ωραίο πρόγραμμα που δουλεύει συνολικά τις ασκήσεις , τότε είναι σίγουρος ότι θα υπάρχει μια σταθερή συνεχής πρόοδος . 

Υπάρχουν βέβαια περιπτώσεις που χρειάζεται να αυξήσει κανείς τον όγκο της προπόνησης . Για παράδειγμα ένας αθλητής που θέλει να μπει σε αγώνες είναι απαραίτητο να πρόσθεσει στην ώρα που αφιερώνει στο box για wod Κ κάποια έξτρα ώρα για να βελτιώσει τα skill του , αλλά μέχρι εκεί . Ξέρετε γιατί σπάνια θα δείτε στο πρόγραμμα του CrossFit, wod πάνω από μισή ώρα ; γιατί όσο η ώρα αυξάνεται τόσο πέφτει η ένταση . Κ στο σπορ μας το ζητούμενο είναι να είναι η ένταση ψηλά .

Απαντώντας λοιπόν στο ερώτημα θα πω Κ εγώ ότι το ζητούμενο είναι να έχεις την ένταση ψηλά Κ να δουλεύεις σωστά τα skills . Έτσι λοιπόν θα αφοσιωθώ ώστε να κάνω το μέγιστο στη 1.15 που αφιερώνω καθημερινά , γνωρίζοντας ότι , όχι τυχαία,  1 ώρα σε όλα τα box παγκόσμια προπονούνται αθλητές για μεγάλο χρονικό διάστημα ανεβάζοντας τις επιδόσεις τους , φτιάχνοντας την υγεία Κ το επίπεδο της φυσικής τους κατάστασης κάνοντας προγράμματα που με ασφάλεια Κ σύνεση οδηγούν σε σταθερή εξέλιξη .

Intensity is king over volume .

Be unstoppable,

Στ.

19369056_1671291136233033_1100952072_o

intensity vs volume : who is the king ?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

tokat escort tokat escort tokat escort trabzon escort trabzon escort trabzon escort karabük escort karabük escort karaman escort karaman escort kastamonu escort kastamonu escort