Ένα από τα αγαπημένα μου θέματα συζήτησης ήταν πάντα ο προγραμματισμός . Μπορώ να χάσω το δάσος για το δέντρο , κοιτάω λεπτομέρειες που καμία φορά δεν παίζουν Κ τόσο ρόλο , αναλύω Κ υπεραναλύω αν έχει αρκετή δύναμη κάτι ή αρκετή εξάσκηση , αν ο χρόνος που σου ζητά να προπονηθείς είναι λογικός κα . Θέλω να σας πω κάτι . Ακολουθώ σπουδαίο προγραμματισμό, το spt online , που με έχει βελτιώσει ως αθλήτρια στο σύνολο κ ήθελα πολύ να αναλύσω κ το πρόγραμμα του Μάριου δημόσια . Ένα πρόγραμμα που με έχει ενθουσιάσει. 

Έχοντας λοιπόν ασχοληθεί αρκετά ώστε να έχω άποψη θέλω να γράψω τα εξής . Υπάρχει διαφορά όταν πας στο box για το αν θα πας να εξασκηθείς , να κανείς προπόνηση Κ να διαγωνιστείς. Δυστυχώς οι περισσότεροι ασκούμενοι δεν καταλαβαίνουν τη διαφορά Κ νομίζουν ότι ατάκες compete every day θα σε πάνε μπροστά . Δε θα σε πάνε όμως .

Ας τα ξεχωρίσουμε . Εξάσκηση γίνεται με χαμηλούς παλμούς Κ λίγα φορτία , με μόνο σκοπό να βελτιωθείς Κ να μάθεις . Η εξάσκηση είναι βαρετή . Είναι να καθίσεις σε ένα κουτί μπροστά από το σκοινί Κ να βάζεις τα πόδια όπως πρέπει για να ανέβεις στο σκοινί Κ να τα αφήνεις , Κ ξανά Κ ξανά Κ ξανά .

Είναι να καθίσεις με μια άδεια μπάρα Κ να δουλεύεις το πρώτο τράβηγμα στο επολε , μέχρι να μη γίνεται να το κανείς λάθος . Τίποτα το εντυπωσιακό Κ δυστυχώς λίγοι αθλητές το κάνουν . Είναι βαρετό , ειδικά όταν όλοι γύρω σου διαγωνίζονται κάτι ή κάποιον εκείνη την ώρα . Όμως είναι το μόνο που θα σε μάθει σωστά τα skills Κ θα σε πάει μπροστά . Ο Μάριος Μάρκου μας έχει εξάσκηση καθημερινά . Για την ακρίβεια συνήθως το 45% του προγράμματος είναι εξάσκηση Κ μάλιστα στην αρχή , όπου Κ το μυαλό Κ το σώμα σου είναι ξεκούραστα ώστε να μάθουν . Ένας άλλος αγαπημένος τρόπος του Μάριου ώστε να δουλέψουμε κινήσεις είναι τα διάσημα emotm. Εκεί μας δίνει έναν αριθμό επαναλήψεων να κάνουμε στο λεπτό , από συγκεκριμένες ασκήσεις , με στόχο πάντα να τα κάνουμε τεχνικά σωστά Κ αποτελεσματικά , πιέζοντας όσο πρέπει .

Η προπόνηση καταλαμβάνει ένα άλλο 45% στο προγραμματισμό μας . Γίνεται με υψηλούς παλμούς Κ φορτία Κ ο σκοπός μας είναι είτε να δυναμώσουμε , είτε να βελτιώσουμε την αντοχή μας . Ο Μάριος πιστεύει πολύ στην ενδυνάμωση . Κάθε μέρα μας έχει μερικά μικρά σετ από κοιλιακούς , push ups Κ καθίσματα , βαλμένα Κ αυτά στην αρχή της προπόνησης . Πιστεύει ότι αυτές οι βασικές κινήσεις πρέπει να γίνονται καθημερινά ώστε να αποκτάς ένα καλό υπόβαθρο , ώστε το σώμα σου να είναι ικανό Κ δυνατό .

Ένα 10% του προγράμματος του spt είναι διαγωνιστικό . Μια φορά πρακτικά τη βδομάδα παίρνουμε σε μήνυμα το σήμα ότι εδώ μέτρα η θέση σου στο spt leaderboard ή τσεκάρουμε τις θεωρητικές μας θέσεις σε wod από qualifiers ή throwdowns ή wod των games . Εκεί όλα γίνονται στο μέγιστο . Εκεί δε κοιτάς να βελτιώσεις τεχνική ούτε να γίνεις καλύτερος . Απλά κοιτάς να έρθεις πρώτος ή όσο καλύτερα πάει .

Η αλήθεια είναι ότι Κ εγώ μέχρι πρόσφατα διαγωνιζομουν το 90% του χρόνου που διέθετα , μάλιστα έχω Κ εγώ χρησιμοποιήσει τα hashtag compete every day . Δε με ένοιαζε να γίνω καλύτερη απλά να περάσω το χρόνο της δάφνης , να σηκώσω περισσότερα από τη Μαρίνα . Φυσικά Κ βελτιωνόμουν αλλά πολύ λιγότερο από ότι τώρα που το μόνο που με νοιάζει είναι να γίνομαι καλύτερη .

Συχνά μπερδεύουμε την ένταση με το διαγωνισμό . Φυσικά Κ θα έχουμε ένταση στη προπόνηση μας , αυτό είναι στον ορισμό του σπορ μας . Όμως , όπως λέει συνέχεια ο Mάριος, πρώτα κοιτάς τη μηχανική σου , μετά τη συνοχή σου Κ έπειτα την ένταση . Ετοιμαζόμαστε για να είμαστε έτοιμοι στους αγώνες , όχι για να κάνουμε αγώνες κάθε μέρα . Σκεφτείτε ότι αυτό ισχύει σε κάθε σπορ . Μας είναι εύκολο να καταλάβουμε ότι στο μπάσκετ όλη τη βδομάδα κάνουν προπόνηση , βελτιώνονται δουλεύουν συστήματα Κ αδυναμίες Κ μια φορά τη βδομάδα έχουν αγώνα, όπου όλα αυτά που βελτίωσαν στη βδομάδα τα φέρνουν στον αγώνα . Φανταστείτε κάτι αντίστοιχο Κ με τη μπάρα . Αν κάθε φορά που την ακουμπάς θες να κανείς pr θα φτάσεις σύντομα σε έναν αριθμό , πάνω από τον οποίο δε θα μπορείς να σηκώσεις . Ο μόνος τρόπος να γίνει αυτό είναι μέσα από τη σωστή τεχνική . Κ ο μόνος τρόπος να αποκτήσεις καλή τεχνική είναι μέσα από την εξάσκηση , αυτό το 45% του χρόνου που πρέπει να διαθέσεις , Κ όχι μέσα από το διαγωνισμό όπου θα σηκώσεις τη μπάρα με κάθε τρόπο , σωστό ή λάθος.

Τις περισσότερες μέρες τις βδομάδας ο Μάριος δε μου δίνει κανένα feedback για το τι έκαναν οι υπόλοιποι Κ το ίδιο θα πρέπει να κάνετε Κ εσείς . Με ρωτάει αν έκανα καλά τα hspu, πως ένοιωσα στο wod , μου ζητά βίντεο να δει τη τεχνική στο αρασέ χωρίς κανένα σχόλιο για τα πόσα έχω στη μπάρα , παρά μόνο για την τεχνική μου Κ πως να δουλέψω τα λάθη μου , ώστε στο μέλλον να κάνω pr. Μη δίνεται σημασία στα αλλά σκορ . Κοιτάξτε να βελτιώσετε κάτι , να δουλέψατε μια αδυναμία σας , να κάνετε έλξεις χωρίς υποβοήθηση , να κινηθείτε με το σωστό τρόπο ακόμη Κ αν αυτό σας στερήσει μερικά reps Κ κοστίσει λίγο χρόνο . Είναι αυτό που θα σας κάνει καλύτερους αθλητές Κ όχι το να περάσετε το χρόνο του Κώστα στο τμήμα των 6. Έτσι γίνεσαι καλύτερος για το μέλλον , για τα leaderboard που μετράνε .

με το βλέμμα στους επόμενους αγώνες μου κ με την ευχή στον coach μου να σκίσει στο french throwdown …………………………..

Analyzing SPT online programming and the reason behind its success

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

tokat escort tokat escort tokat escort trabzon escort trabzon escort trabzon escort karabük escort karabük escort karaman escort karaman escort kastamonu escort kastamonu escort