( please scroll down for english translation )

Η αλήθεια είναι ότι αν για κάτι  κάτι έχουμε δικαίως κατηγορηθεί οι crossfiters είναι για oversuplummentation . Η έλλειψη σωστής ενημέρωσης μας οδηγεί να αγοράζουμε τσάντες από συμπληρώματα σε μια προσπάθεια να δώσουμε στον οργανισμό μας όλα αυτά που χρειάζεται για να ανταπεξέλθει στο δύσκολο σπορ μας . Η αγορά είναι γεμάτη από αυτά , φαρμακεία κ μαγαζιά με είδη αθλητικής διατροφής . Τί από όλα αυτά χρειαζόμαστε τελικά ; τί είναι όλα αυτά ; 

Σήμερα θα σας μιλήσω για τα βασικά συμπληρώματα , αφήνοντας τα BCAAs που έχουμε ξαναμιλήσει , τη γλουκοσαμίνη , γλουταμίνη κτλ για επόμενο άρθρο .

1. Ω3 . Είναι το νούμερο ένα σε πωλήσεις συμπλήρωμα στην αγορά κ όχι άδικα . Βοηθά στην υγεία κ στη λειτουργία  του καρδιαγγειακού , βελτιώνει το κλάσμα hdl/ldl ( αναλογία καλής κ κακής χοληστερίνης ) , βοηθά στη λειτουργία του εγκεφάλου , έχει αντιφλεγμονώδη δράση . Το βασικότερο είναι ότι δεν έχει καμιά παρενέργεια . Οι αθλητές κ αυτοί που επιθυμούν να μειώσουν το βάρος του είναι κάλο να καταναλώνουν 3.000mg σε 2 κάψουλες τη μέρα .

2. Βιταμίνες β . Αυξάνουν την παραγωγή ενέργειας κ είναι υποπαραγοντες των νευροδιαβιβαστών . Βοηθούν έτσι στη διάθεση κ στην αποτοξίνωση μετά την άσκηση . Κατά την αναβολική διαδικασία παραγωγής μυϊκής μάζας ο οργανισμός αδειάζει τις αποθήκες των β βιταμινών μας , οπότε αν είσαστε σε διαδικασία που βάζετε μυική μάζα ή κάνετε πολλά βάρη , χρειάζεστε ένα συμπλήρωμα τέτοιο ώστε να βοηθήσετε τη διαδικασία αναδόμησης . Από αυτές χρειαζόμαστε τη ριβοφλαβινη (β -2 ) , β 12 , β 6 , β1 κ φυσικά τη β 12 . 

3. Μαγνήσιο . Το μαγνήσιο για εμένα αποτελεί ένα σταθερό συμπλήρωμα που λαμβάνω συστηματικά  κ ως γιατρός συστήνω σε όποιον συναθλητή μου παραπονιέται για κράμπες ή κόπωση . Θεωρώ ότι οι περισσότεροι από τους αθλητές έχουν έλλειψη σε αυτό . Διάβαζα ότι το 85% του γενικού πληθυσμού έχει χαμηλά επίπεδα μαγνησίου , οπότε φανταστείτε τί γίνεται στα δικά μας σώματα . Το μαγνήσιο είναι σημαντικό για τον καρδιακό ρυθμό , βοηθά στη συστολή κ χαλάρωση του μυϊκού συστήματος , στη ρύθμιση της πίεσης , στη παραγωγή atp ( η βασική μονάδα ενέργειας σε κυτταρικό επίπεδο ) . Καθώς απορροφάται καλύτερα μεταπροπονητικά η δίκη μου επιλογή είναι μια πρωτεΐνη με μαγνήσιο , ώστε μετά τη προπόνηση να έχω πολλαπλά οφέλη .

4. Βιταμίνη c . Η βιταμίνη c βοηθά στη παραγωγή atp , στην επούλωση πληγών , στην παραγωγή κολλαγόνου , κ στην μυική αναδόμηση . Απορροφάται κ αυτή καλύτερα μεταπροπονητικα . 4-8,000mg τη μετά είναι η συνισταμένη δοσολογία .

5. Συνένζυμο q 10 . Είναι ένα βασικό αντιοξειδωτικό κ σε κυτταρικό επίπεδο βοηθά τα μιτοχόνδρια να παράγουν atp . Βοηθά στην αποβολή του γαλακτικού οξέως κ των υπολοίπων αποβλήτων . 100-200 mg την ημέρα είναι απαραίτητα σε αθλητές που κάνουν πολύ έντονη άσκηση .

Τί χρειαζόμαστε τελικά από όλα αυτά ; αυτή είναι μια εξαιρετική ερώτηση στην οποία κανείς δε μπορεί να απαντήσει . Εγώ από τα παραπάνω τα έχω πάρει όλα κατά περιόδους . Αυτό που σας συστήνω είναι να φτιάξετε τη διατροφή σας γιατί εκεί είναι η βάση κ έπειτα να αναγνωρίσετε τις ανάγκες σας . Επενδύστε σε μια καλή πρωτεΐνη που θα σας δώσει αρκετά από αυτά με ένα scoup .

Έχω επιλέξει μια πρωτεΐνη που περιέχει κ βιταμίνη c για μετά . Χωρίς καμιά διάθεση να τη διαφημίσω είναι η δίκη μου επιλογή διότι εκτός από πρωτεΐνη μου δίνει κ βιταμίνη c κ γλουταμινη κ μαγνήσιο . Είναι εξαιρετικά εύγευστη κ από όσο έχω δει είναι η καλύτερη την αγορά για τις δικιές μου ανάγκες . Αυτη τη περίοδο δεν παίρνω εξτρά συμπηρώματα , παρά μόνο αυτά που βρίσκονται μέσα στη πρωτεΐνη μου .

 Κ ανάλογα με το πως νοιώθετε και τι προπόνηση κάνετε μη διστάσετε να βοηθήσετε τον εαυτό σας με ένα από τα παραπάνω συμπληρώματα ή ακόμη κ μια πολυβιταμίνη , που επίσης θα σας ενισχύσει πολύ . Κάνουμε ένα σπορ που εύκολα εξαντλεί τα αποθέματα του οργανισμού μας . Ενημερωθείτε λοιπόν σωστά κ be unstoppable

Στ.

Truth being told , if there is something that us crossfiters are guilty is oversupplumentation. The lack of knowledge lead us to buy tons of supplements in an efford to give to our bodies all what it needs to meets the demands of our demanding sport . The market is full of them , drug stores and stores with athletic supplements. What we need from all of that ? What are all that ? 

Today I will cover the basic supplements , leaving BCAAs ( that we already covered before ) , glucosamine and glutamine for another article .

1. Ω3 is the number one in sales and not for no reason . It help for cardiovascular to stay healthy , improves the hdl/ ldl ( analogy of good and bad cholesterol ) , helps brain function and has anti inflammatory properties . Most importantly has no side effects . Athletes and those looking to loose weight should take 3.000 mg in 2 capsules daily .

2. Vitamin b . The increase energy production and is a coproduct of neurotransmitters. They regulate our mood and detox after exercise . In the anabolic process to build muscle our organism gets replenished from vit b , so if you try to gain muscle or you do a lot of weight lighting , you need that supplement to help your self . From the b family we need riboflavin ( b 2 ) b 12 , b 6 , b 1 and of course b 12 . 

3. Magnesium . Mg for me is a constant supplement that I systematically take and as I doctor I advise everyone that we workout together that complain about cramps or fatigue to use . I believe that most athletes have low lever of mg. I read that 85% of the population is low in mg so imagine what happens in our bodies . Mg is important in regulating cardiac rhythm , helps in muscle contraction and recovery , regulates blood pressure and produces atp ( the energy unit in cells ) , it is best absorbed after training , so my choice is a protein with mg to multiply the benefits .

4. Vitamin c . Vit c helps in atp production , wound heal, collagen production and muscle build . It is Ali’s absorbed best after training . 4-8.000 mg is the recommended dose .

5. Co-enzyme q 10 . Is a basic antioxidant and in cells helps mitochondria to produce atp . It washes away lactic acid and metabolic wastes . 100-200 mg daily are necessary to athletes that workout hard .

So ….. what we need from all that stuff ? That’s a great question , that no one can answer. I have taken all that in different periods is my life . What I advise you is to regulate your diet because that is the basis and then think about your needs . Invest in a good protein that will give you many of that in a single scoup .

My protein of choice has a vit c too . I have no intent to advertise it but is my choice because it give me part from vit c , gloutamine and magnesium . Is taste and as far as I have seen is the best in the market for my needs . 

So depending how you fell and what type of training you do don’t hesitate to help yourself with one of the above  supplements or a multivitamin . We do a sport that replenish us easily . Get the proper information and be unstoppable

St.

basic suppluments for crossfit
Tagged on:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

tokat escort tokat escort tokat escort trabzon escort trabzon escort trabzon escort karabük escort karabük escort karaman escort karaman escort kastamonu escort kastamonu escort