Όπως έχω ξανά γράψει είμαι παντρεμένη με δρομέα μεγάλων αποστάσεων …. αυτό σημαίνει ότι συχνά πυκνά ο ένας δοκιμάζει το σπορ του άλλου . Σε προηγούμενο άρθρο αναφέρθηκα στα οφέλη που μπορεί να έχει μια προπόνηση δρομική στο σπορ μας , όποτε εδώ θα ήθελα να αναφερθώ στο αντίθετο . Δηλαδή στο γιατί το CrossFit μπορεί να προσφέρει πολλά στους αθλητές των μεγάλων αποστάσεων , με την ελπίδα ότι θα πείσω Κ το Βασίλη να μπαίνει συχνότερα στις προπονήσεις μου . 19046852_1658806790814801_2020240097_n

1. Βελτίωση φυσικής κατάστασης .  Η προπόνηση με αντιστάσεις , η ενδυνάμωση που προσφέρει το σπορ μας είναι υπεραπαραιτητη για τη συνολικότερη φυσική κατάσταση . Δε χρειάζεται να γράψω ποσό χρειάζεται στο τρέξιμο ένας γέρος τετρακέφαλος, ένας δυνατός δεμένος κορμός . Εκτός από την απόδοση είναι φυσικά επωφελές Κ για την ασφάλεια των δρομέων .

2. Το CrossFit βέβαια εκτός από την εξαιρετική ενδυνάμωση Κ την ανάπτυξη ικανοτήτων μπορεί να βοηθήσει Κ στην πνευματική ετοιμασία  για έναν μεγάλο αγώνα , για ένα μαραθώνιο .  Το σπορ μας διδάσκει καθημερινά πως να ξεπερνάς τον πόνο Κ την πίεση μέσα στα workout . Συχνά φτάνεις σε ένα σημείο που απλά θες να τα παρατήσεις , σε κάθε σπορ συμβαίνει αυτό . Στο τρέξιμο λοιπόν έρχεται η στιγμή που οι τετρακεφαλοι καίνε , τα πόδια σου δε σε κρατάνε Κ νοιωθεις ότι ο τερματισμός είναι μακρυά . Εκεί έρχεται να βοηθήσει το CrossFit , που μέσα στα wod σε μαθαίνει να πιάνεις τη μπάρα ή το μονόζυγο Κ να κανείς μια ακόμη επανάληψη , όταν όλα μέσα σου φωνάζουν στοπ . Κ έπειτα ….. κανείς  το ένα βήμα μπροστά από το άλλο Κ προχωράς νικητής προς τον τερματισμό έχοντας νικήσει τη φωνή που σου λέει να σταματήσεις . 

3. Ένα από τα πολλά που σε μαθαίνει το σπορ μας είναι να έχεις ένα πλανο. Τα emotm για παράδειγμα ή η προσπάθεια να κανείς πχ 8 burpees συνεχόμενα πριν πάρεις μια ανάσα . Μαθαίνεις Κ πως να αποκτάς αυτοπεποίθηση όταν τα καταφέρνεις αυτά μέσα σε ένα wod . Έτσι Κ στο τρέξιμο μεγάλων αποστάσεων αυτό σε μαθαίνει να σπας τον αγώνα σε κομμάτια πχ να κανείς 7 mini runs ανάμεσα στους σταθμούς χρησιμοποιώντας τον ρυθμό που έχεις προεπιλεξει.

Μια συμβουλή που έχω να δώσω σε όλους τους δρομείς μεγάλων αποστάσεων είναι να δοκιμάσουν τα ωφέλη της υψηλής έντασης διαλλειματικής άσκησης , που θα συμβάλει στην καλή τους φυσική κατάσταση Κ πνευματική υγεία . Τα μισά καθίσματα με μπάρα , η ενδυνάμωση του μονόζυγου , οι κοιλιακοί του ghd ,η καρδιοαναπνευστικη αντοχή όπως μπορεί να δουλευτεί  με το σκοινάκι κ τα burped ,  είναι μερικά μόνο από τα πολλά που το σπορ του fitness έχει να προσφέρει . Σας περιμένουμε με χαρά στα box Κ στα garage μας για να συναθληθούμε Κ να αλλάξουμε απόψεις .

Benefits of crossfit for the long distance runners

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

tokat escort tokat escort tokat escort trabzon escort trabzon escort trabzon escort karabük escort karabük escort karaman escort karaman escort kastamonu escort kastamonu escort