( please scroll down for english translation )

Eat for performance είναι αυτό που κάνω . Πραγματικά ….. δεν μπορώ να επιβιώσω σε μια διατροφή που με κάνει ληθαργική μέσα στα Wod ή δεν βοηθά στην μετά αποκατάσταση . Παρακάτω είναι τα 5 καλύτερα tips ώστε να μείνεις “στεγνός ” χωρίς να θυσιάζεις την απόδοση σου .


Tip 1:  περίπου 90 λεπτά πριν την άσκηση φάε ένα γεύμα πλούσιο σε πρωτεΐνη κ λιπαρά . Δεν χρειάζεσαι μεγάλη ποσότητα υδατανθράκων τώρα .

Tip 2: ξυπνά το μυαλό σου πριν την άσκηση . Προσωπικά μου αρέσει να πίνω τον καφέ μου καθώς κάνω την 20λεπτη διαδρομή προς το crossfit Patra . Ειδικά αν τη κάνω τη διαδρομή με φίλους είναι σα να πίνω τον καφέ μου έξω . Βέβαια στη περίπτωση αυτή θυμηθείτε να ενυδατώνεστε . Αν η καφεΐνη δεν σας κάνει καλό , ένας χυμός φρούτων , που θα δώσει κ μερικούς καλούς υδατάνθρακες είναι μια καλή ιδέα .

Tip 3: είναι πολύ σημαντικό να γίνει σωστή αποκατάσταση μετά την άσκηση . Για εσάς που δεν πίνετε shake πρωτεΐνης , ένα μικρό σνακ 30-60 λεπτά μετά το Wod , που θα περιέχει υδατάνθρακες κ πρωτεΐνη είναι απαραίτητο, ώστε να γεμίσουν οι αποθήκες γλυκογόνου στους μύες , που έχουν αδειάσει , καθώς κ τα αμινοξέα , ώστε το σώμα σας να μπορεί να αποκατασταθεί . Δυο μικρά φιλέτα κοτόπουλου με λίγη γλυκοπατάτα είναι μια καλή πρόταση . 

Tip 4: περίπου στα 90-120 λεπτά μετά το σνακ καλό είναι να φάτε το μεγαλύτερο γεύμα της ημέρας , που να περιέχει από η πρωτεΐνη , υδατάνθρακες κ καλά λιπαρά . Το αβοκάντο κ το ελαιόλαδο είναι οι καλύτερες πηγές λιπαρών . Προσπαθείτε να αγοράζεται τη καλύτερη πηγή  πρωτεΐνης που μπορείτε να βρείτε . Το καλής ποιότητας κρέας κ ψάρι θα σας το ανταποδώσει ο οργανισμός σας . Μη ξεχνάτε να τρώτε κ την πρασινάδα σας ώστε κ τις βιταμίνες να λαμβάνετε κ να δημιουργείτε κ αίσθημα κορεσμού .

Tip 5: ποτέ μην πηγαίνετε για ύπνο νηστικοί . Το μόνο σίγουρο είναι ότι ο καλός ύπνος είναι απαραίτητος . Τα παλιά πιστεύω ότι οι υδατάνθρακες πριν τον ύπνο κάνουν κακό δεν ισχύουν . Κάποιας μορφής καλών υδατανθράκων θα βοηθήσουν στον ποιοτικότερο ύπνο κ έτσι στην αποκατάσταση . Ένα φρούτο είναι μια καλή ιδέα .

Τα παραπάνω είναι πολύ απλά κ εφαρμόσιμα στη καθημερινότητα μας κ θα βοηθήσουν πολύ στην αποκατάσταση ενώ θα βελτιώσουν κ την αθλητική επίδοση . Προγραμματίστε τα γεύματα σας γύρω από την ώρα προπόνησης κ δείτε τις αλλαγές στα επίπεδα ενέργειας σας καθώς κ στη σωματική σας σύσταση .

Be unstoppable ,

Στ . 

Eat for performance is what I am doing . I mean …. I really can’t survive a diet that make me lethargic during my Wod or doesn’t not help in recovery . So here is the top 5 advices to stay lean without compromising your performance.


Tip 1: around 90 minutes before your Wod eat a meal rich in protein and fat . You don’t need a big amount of carbohydrates at that time .

Tip 2 : wake up your brain before the season. Personally I like to drink my coffee while I drive the 20 mins ride to crossfit Patra . It keeps me alert and gives me this extra energy . If I drive with friends it’s also the coffee I drink out , of the week . But remember to keep hydrating yourself . If coffee in is not ok with you , a fruit juice , that will give you also carbs is a good idea .

Tip 3:  it is super important to recover quickly after the workout . For those of you that don’t drink protein shakes after wod , a small meal 30-60 min after containing carbs and protein is important to replenish the stores of glycogen in muscles and aminoacids , so your body can recover … two small chicken breasts with a small sweat potato is a good idea . 

Tip 4: around 90-120 mins after your post workout snack have the biggest meal of the day with lean protein , carbs and good fats . Avocado and olive oil are the best choices you can make . Also try to buy the best protein source you can get because quality sources will do a major payback in your body . Don’t forget to eat your greens , in order to get vitamins and feel full .

Tip 5: never go to bed feeling hungry . One thing is for sure , quality sleep is necessary . The old rule of no carbs before sleep is untrue . Some form of good carbs will promote sleep and thus recovery . A fruit for example is a good choice .

This tips are simple and appliable in everyday life and can promote recovery and improve your performance . Plan your meals according to your working out hour and see the effects in your energy levers and your body index .

Be unstoppable ,

St.

best 5 simple tips to stay lean while boosting your energy levels

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

turk porno
istanbul escort istanbul escort istanbul escort umraniye escort sirinevler escort
beylikduzu escort sirinevler escort istanbul escort
nigde escort bitlis escort
tokat escort tokat escort tokat escort trabzon escort trabzon escort trabzon escort karabük escort karabük escort karaman escort karaman escort kastamonu escort kastamonu escort