( please scroll down for english translation )

Eat for performance είναι αυτό που κάνω . Πραγματικά ….. δεν μπορώ να επιβιώσω σε μια διατροφή που με κάνει ληθαργική μέσα στα Wod ή δεν βοηθά στην μετά αποκατάσταση . Παρακάτω είναι τα 5 καλύτερα tips ώστε να μείνεις “στεγνός ” χωρίς να θυσιάζεις την απόδοση σου .


Tip 1:  περίπου 90 λεπτά πριν την άσκηση φάε ένα γεύμα πλούσιο σε πρωτεΐνη κ λιπαρά . Δεν χρειάζεσαι μεγάλη ποσότητα υδατανθράκων τώρα .

Tip 2: ξυπνά το μυαλό σου πριν την άσκηση . Προσωπικά μου αρέσει να πίνω τον καφέ μου καθώς κάνω την 20λεπτη διαδρομή προς το crossfit Patra . Ειδικά αν τη κάνω τη διαδρομή με φίλους είναι σα να πίνω τον καφέ μου έξω . Βέβαια στη περίπτωση αυτή θυμηθείτε να ενυδατώνεστε . Αν η καφεΐνη δεν σας κάνει καλό , ένας χυμός φρούτων , που θα δώσει κ μερικούς καλούς υδατάνθρακες είναι μια καλή ιδέα .

Tip 3: είναι πολύ σημαντικό να γίνει σωστή αποκατάσταση μετά την άσκηση . Για εσάς που δεν πίνετε shake πρωτεΐνης , ένα μικρό σνακ 30-60 λεπτά μετά το Wod , που θα περιέχει υδατάνθρακες κ πρωτεΐνη είναι απαραίτητο, ώστε να γεμίσουν οι αποθήκες γλυκογόνου στους μύες , που έχουν αδειάσει , καθώς κ τα αμινοξέα , ώστε το σώμα σας να μπορεί να αποκατασταθεί . Δυο μικρά φιλέτα κοτόπουλου με λίγη γλυκοπατάτα είναι μια καλή πρόταση . 

Tip 4: περίπου στα 90-120 λεπτά μετά το σνακ καλό είναι να φάτε το μεγαλύτερο γεύμα της ημέρας , που να περιέχει από η πρωτεΐνη , υδατάνθρακες κ καλά λιπαρά . Το αβοκάντο κ το ελαιόλαδο είναι οι καλύτερες πηγές λιπαρών . Προσπαθείτε να αγοράζεται τη καλύτερη πηγή  πρωτεΐνης που μπορείτε να βρείτε . Το καλής ποιότητας κρέας κ ψάρι θα σας το ανταποδώσει ο οργανισμός σας . Μη ξεχνάτε να τρώτε κ την πρασινάδα σας ώστε κ τις βιταμίνες να λαμβάνετε κ να δημιουργείτε κ αίσθημα κορεσμού .

Tip 5: ποτέ μην πηγαίνετε για ύπνο νηστικοί . Το μόνο σίγουρο είναι ότι ο καλός ύπνος είναι απαραίτητος . Τα παλιά πιστεύω ότι οι υδατάνθρακες πριν τον ύπνο κάνουν κακό δεν ισχύουν . Κάποιας μορφής καλών υδατανθράκων θα βοηθήσουν στον ποιοτικότερο ύπνο κ έτσι στην αποκατάσταση . Ένα φρούτο είναι μια καλή ιδέα .

Τα παραπάνω είναι πολύ απλά κ εφαρμόσιμα στη καθημερινότητα μας κ θα βοηθήσουν πολύ στην αποκατάσταση ενώ θα βελτιώσουν κ την αθλητική επίδοση . Προγραμματίστε τα γεύματα σας γύρω από την ώρα προπόνησης κ δείτε τις αλλαγές στα επίπεδα ενέργειας σας καθώς κ στη σωματική σας σύσταση .

Be unstoppable ,

Στ . 

Eat for performance is what I am doing . I mean …. I really can’t survive a diet that make me lethargic during my Wod or doesn’t not help in recovery . So here is the top 5 advices to stay lean without compromising your performance.


Tip 1: around 90 minutes before your Wod eat a meal rich in protein and fat . You don’t need a big amount of carbohydrates at that time .

Tip 2 : wake up your brain before the season. Personally I like to drink my coffee while I drive the 20 mins ride to crossfit Patra . It keeps me alert and gives me this extra energy . If I drive with friends it’s also the coffee I drink out , of the week . But remember to keep hydrating yourself . If coffee in is not ok with you , a fruit juice , that will give you also carbs is a good idea .

Tip 3:  it is super important to recover quickly after the workout . For those of you that don’t drink protein shakes after wod , a small meal 30-60 min after containing carbs and protein is important to replenish the stores of glycogen in muscles and aminoacids , so your body can recover … two small chicken breasts with a small sweat potato is a good idea . 

Tip 4: around 90-120 mins after your post workout snack have the biggest meal of the day with lean protein , carbs and good fats . Avocado and olive oil are the best choices you can make . Also try to buy the best protein source you can get because quality sources will do a major payback in your body . Don’t forget to eat your greens , in order to get vitamins and feel full .

Tip 5: never go to bed feeling hungry . One thing is for sure , quality sleep is necessary . The old rule of no carbs before sleep is untrue . Some form of good carbs will promote sleep and thus recovery . A fruit for example is a good choice .

This tips are simple and appliable in everyday life and can promote recovery and improve your performance . Plan your meals according to your working out hour and see the effects in your energy levers and your body index .

Be unstoppable ,

St.

best 5 simple tips to stay lean while boosting your energy levels

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *