Ποιος μπορεί να ξεχάσει την εικόνα της Annie στο Murph πρόπερσι . Μια κορυφαία αθλήτρια να κρατιέται από τα κάγκελα , ανίκανη να περπατήσει , ενώ λίγο αργότερα εγκατέλειψε τους αγώνες , τσακισμένη από το wod που εκτελούσε κάτω από ζεστό ήλιο του μεσημεριού της Καλιφόρνια. Screen+Shot+2015-08-03+at+6.16.44+PM

Το καλοκαίρι έχει μπει για τα καλά και Οι προπονήσεις συνεχίζονται όπως έχουν προγραμματισθεί παρά τη ζέστη . Πιστεύω ακράδαντα ότι οι προπονήσεις δε πρέπει να σταματούν , μια θα έχει πολύ κρύο , μια θα είναι γιορτές και μια θα έχει πολύ ζέστη , όποτε αν σε κάθε αντιξοότητα σταματάς τότε δε μπορείς να προχωρήσεις και να εξελιχθείς . Έτσι λοιπόν τη περίοδο αυτή ( δεδομένο ότι η μόνη ώρα που έχω για προπόνηση είναι 4 το μεσημέρι χειμώνα καλοκαίρι ) οδηγούμαι στο να χύνω ποτάμια ιδρώτα μέσα στο γκαράζ μου που προπονούμαι . Το ίδιο ισχύει για όλους μας, οποιαδήποτε ώρα της ημέρας και αν κάνουμε προπόνηση .

Αυτό βέβαια θέλει μεγάλη προσοχή διότι ένα wod που εύκολα θα εκτελούσαμε σε άλλες συνθήκες μπορεί άνετα να μας εξαντλήσει . Τα δυο μεγαλύτερα λάθη που πιστεύουμε είναι 1. Ότι χρειάζεται σοβαρή αφυδάτωση για να έχεις αρνητικά αποτελέσματα 2. Ότι μπορείς να βασιστείς στο αίσθημα της δίψας για να ενημερωθείς ποτέ είσαι σε κίνδυνο .

Κ όμως είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι χρειάζεται μια μικρή έλλειψη νερού ώστε να διαταραχθεί η βιοχημεία του οργανισμού και να έχει αυτή αρνητικές επιπτώσεις στην επίδοση μας . Η έλλειψη νερού διαταράσσει πολλαπλά τον οργανισμό μας με επίδραση στη συγκέντρωση , στο μυικό συντονισμό και φυσικά στη δύναμη .

image

Φυσικά η άφθονη κατανάλωση νερού ακόμη και την ώρα του wod είναι πλέον απαραίτητη. Τι γίνεται όμως με τα ισοτονικά ποτά  ; τι γίνεται με τα ενεργειακά ροφήματα? Αυτά είναι γεμάτα ηλεκτρολύτες , το οποίο και φυσικά είναι καλό πράγμα , αλλά περιέχουν ζάχαρη η οποία και καθυστερεί την αφομοίωση τους . Επίσης αυτά περιέχουν και καφεΐνη , η οποία προκαλεί περισσότερη εφίδρωση . Όπως καταλαβαίνετε για όλους εμάς που πίνουμε ένα καφεδάκι πριν την προπόνηση καλό είναι για τον παραπάνω λόγο , να το στερηθούμε μέχρι να έρθουν λίγο πιο δροσερές μέρες .

Πως μπορούμε να καταλάβουμε ότι έχουμε εξασθενήσει τον οργανισμό μας από τη ζέστη ; το πρώτο συμπτώμα είναι κράμπες στα πόδια και στη κοιλιακή χώρα , ζαλάδα και ναυτία .

Φτάνει όμως μόνο το νερό ; για εμάς που χάνουμε τόνους ιδρώτα κάνοντας αρκετό όγκο προπόνησης η απάντηση είναι όχι . Το αντίθετο μάλιστα . Η μεγάλη κατανάλωση νερού ξεπλένει και κάποια υδατοδιαλυτά μικροστοιχεία και βιταμίνες , όπως η βιταμίνη c και αυτές του συμπλέγματος B . Τα μικροστοιχεία είναι απαραίτητα για τη λειτουργία του οργανισμού σε κυτταρικό επίπεδο , οι B βοηθούν τη μετατροπή  του φαγητού  σε ενέργεια ενώ η βιταμίνη c είναι απαραίτητη στην αποκατάσταση Κ αναδόμηση . Καταλαβαίνουμε λοιπόν τη σπουδαιότητα του να αναπληρώνουμε αυτές τις απώλειες είτε μέσω της διατροφής είτε με συμπληρώματα , ειδικά τις μέρες αυτές που οι συνθήκες είναι αντίξοες .

Froning

Εκτός από αυτά, μια μπανάνα είναι πάντα μια καλή ιδέα γιατί εκτός από ενέργεια θα μας δώσει και 400mg περίπου κάλιο , ένα μικροστοιχεια απαραίτητο για τη μυική συστολή .

Ένα άλλο πρόβλημα στη ζέστη αυτή είναι ο ύπνος . Τα συμπληρώματα ca-mg ( ασβεστίου μαγνησίου ) είναι αποδεδειγμένα ότι βοηθούν , ανάμεσα σε όλα τα υπόλοιπα , και στην ποιότητα του ύπνου . Να σας πω ότι όλα αυτά αποβάλλονται από τον οργανισμό σε περίπτωση περίσσειας , όποτε δεν υπάρχει περίπτωση να πάρετε παραπάνω από όσο χρειάζεστε .

Τέλος υπάρχουν και αρκετοί αθλητές που τις περιόδους αυτές , έχουν μειωμένη όρεξη Κ χάνουν εύκολα Κ γρήγορα βάρος . Αυτό φυσικά έχει μεγάλο αντίκτυπο , ειδικά στις ασκήσεις δύναμης . Για τους αθλητές αυτούς μια λύση είναι τα milkshakes πρωτεΐνης .

Μη σταματάτε τη προπόνηση σας , μειώστε όμως το χρόνο , αν αυτό είναι εφικτό στη μια ώρα με μια ώρα κ ένα τέταρτο και μειώστε και λιγάκι την ταχύτητα σας , πιείτε άφθονο νερό , πορτοκαλάδες και τα σωστά συμπληρώματα κ ….. ζέστη είναι θα περάσει .

be unstoppable,

Στ.

dealing with extreme heat

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

tokat escort tokat escort tokat escort trabzon escort trabzon escort trabzon escort karabük escort karabük escort karaman escort karaman escort kastamonu escort kastamonu escort