clean , thrusters , wall balls…. μερικές από τις ασκήσεις που έχουν ως βάση τους τα front squat . Η αλήθεια είναι ότι πότε δε μπορείς να είσαι αρκετά καλός στα βασικά και είναι ακριβώς αυτά που κάθε πρόοδος και διόρθωση θα σε οδηγήσουν στην εκτόξευση της απόδοσης σου στα wod.

Ενώ είναι η θέση στην οποία υποδεχόμαστε το clean κ από αυτή σηκωνόμαστε πάνω , επειδή η πλειονότητα έχει αρκετά λιγότερα κιλά σε σχέση με τα back , τείνουμε να λέμε κάναμε πόδια εννοώντας τα πίσω καθίσματα και αποφεύγοντας τα front.

τί θα μας προσφέρουν τα περισσότερα front ? πολλά είναι η απάντηση με κυριότερα

  • αύξηση του εύρους κίνησης
  • δυνατότερο κορμο
  • ενοργοποιεί τους γλουτούς
  • βελτιώνει ασκήσεις που την περιέχουν , όπως thrusters, squat clean
  • χτίζει δύναμη

mat-fraser-squat-clean

front squat rack position

Είναι ένα θέμα που δυσκολεύει πολλούς αθλητές αυτό . Συνήθως κάποια έλλειψη ελαστικότητας των μυών του κορμού ή των τρικεφάλων εμποδίζει το σωστό φόρτωμα της μπάρας . Αγκώνες ψηλά και οι ώμοι πίσω και κάτω, σα να θες να σπάσεις τη μπάρα μπροστά σου και όχι σαν η μπάρα να σε τραβάει κάτω .

η στάση

τα front είναι βαθύτερα από τα back squats και αυτό γιατί όταν φορτώνουμε τη μπάρα μπροστά η λεκάνη κάνει μια κίνηση προς τα πίσω . Αυτή ακριβώς κίνηση είναι και που απελευθερώνει τους δικεφάλους και ενεργοποιεί και τους κάτω κοιλιακούς . Σιγουρευτείτε ότι έχετε το βάρος κατακόρυφα σε σχέση με το πέλμα κ όχι προς τη φτέρνα ή μπροστά στα δάχτυλα . Επίσης στη θέση αυτή δε χρειάζεται μεγάλο άνοιγμα ποδιών .

Για να κάνουμε τα όμορφα front που βλέπουμε να κάνει ο Παναγιώτης Ρώμεσης στο βίντεο μπορούμε να δουλέψουμε τις παρακάτω ασκήσεις

  1. GOBLET SQUAT  Eίναι πραγματικά η καλύτερη ιδέα . Ένα kettelbell θα μας μάθει να κάνουμε τη κίνηση σε όλο της εύρος ευκολότερα από ότι με τη βαριά φορτωμένη μπάρα . Θα μας δείξει πως να κρατάμε τη πλάτη μας σωστά και θα μας δυναμώσει . θα μας μάθει να κρατάμε ουδέτερη τη σπονδυλική στήλη και τόσα άλλα .
  2. plank όσο περίεργο και αν ακούγεται η ισομετρική αυτή άσκηση θα δυναμώσει τους κάτω κοιλιακούς που χρειάζονται για την άσκηση αυτή που απαιτεί σταθερότητα κορμού.
  3. Από τα ωραιότερα tips που μου είπαν ποτέ είναι αυτό της σωστής αναπνοής

4. και φυσικά πολύ mobility

Ασ δουλέψουμε τις αδυναμίες μας για να γίνουμε καλύτεροι αθλητές ……….. remember to front squat

front squat like a boss

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

tokat escort tokat escort tokat escort trabzon escort trabzon escort trabzon escort karabük escort karabük escort karaman escort karaman escort kastamonu escort kastamonu escort