eatclean-e1411492934803

μια εικόνα 1000 λέξεις ……….. είμαστε ότι τρώμε …….. παρακάτω έχω μερικές δοκιμασμένες απλές συμβουλές , που βάζοντας τες στη καθημερινότητα μας θα γίνουμε σαν τον κύριο δεξιά κ όχι σαν το αριστερά.

1. Φάε όπως είμαστε φτιαγμένοι να τρώμε . Πραγματικά άρχισα να το σκέφτομαι σοβαρά αγοράζοντας γάλα για τα παιδιά μου κ βλέποντας ημερομηνία λήξης μετά από μήνες . Πόσο καλό είναι αυτό ; όταν το φαγητό δε χαλάει μετά από λίγες ημέρες σημαίνει ότι είναι εντελώς επεξεργασμένο κ γεμάτο χημικά . Συχνά ακούω το πόσο ακριβό είναι να τρως υγιεινά κ σωστά . Το θέμα είναι με τί το συγκρίνεις ; αν βάλεις τις επισκέψεις στους γιατρούς κ τα φάρμακα που θες για να καταπολεμήσεις το πόνο στο στομάχι ή τη χρόνια φλεγμονή ως αποτέλεσμα της κακής διατροφής , τότε όχι δεν είναι ακριβό . Άσε που κ η υγεία δε κοστολογείται . Οι πρόγονοι μας δούλευαν σκληρά για να φέρουν φαγητό στο τραπέζι κ δε βλέπω γιατί σε εμάς θα πρέπει να είναι τόσο εύκολο , τόσο γρήγορο κ  τόσο βολικό .

2. Φάε για να θρέψεις το κορμί σου , όχι για να γεμίσεις τον κενό χώρο . Στη χώρα μας έχουμε μια σχέση με το φαγητό μοναδική . Πολλές από τις συνήθειες κ τις παραδόσεις μας είναι συνυφασμένες με το φαγητό κ οι περισσότεροι από εμάς έχουμε ανατραφεί να τρώμε μέχρι να σκάσουμε . Το κορμί μας δεν είναι σκουπιδοτενεκές να ρίχνουμε μέσα ζάχαρη κ επεξεργασμένους υδατάνθρακες μέχρι να γεμίσει . Κ όμως τρώμε παραπάνω από όσο χρειαζόμαστε, οδηγώντας σε υπερέκκριση ινσουλίνης , η οποία οδηγεί μετέπειτα σε πτώση της ενέργειας μας κ κόπωση . Το φαγητό είναι για να μας παρέχει ενέργεια κ να μας χαρίζει υγεία κ ευεξία , όχι να μας κάνει μακροπρόθεσμα να μετανοιώνουμε για τις επιλογές μας .

images

3. Πιες νερό πριν φας . Μου το έλεγε μια διατροφολόγος παλιότερα : δε πείνας , δίψας . Ισχύει ! Συχνά πεινάμε ενώ απλά είμαστε αφυδατωμένοι. Ο οργανισμός μας τα μπλέκει αυτά τα δυο .  Ένα ποτηράκι νερό θα διώξει κ τις τοξίνες κ θα μας οδηγήσει να φάμε όσο χρειαζόμαστε .

4. Φάε πρωινό . Δεν υπάρχει σύμβουλος διατροφής να μην επιβεβαιώσει το ότι το να μη φας πρωινό δε θα σε οδηγήσει σε απώλεια βάρους . Το να δώσεις στο σώμα σου ενέργεια το πρωί κ τα συστατικά που χρειάζεται για να λειτουργήσει είναι το καλύτερο που μπορείς να κάνεις για την υγεία σου . Ένα εξαιρετικό πρωινό για εμάς τους αθλητές είναι οι ομελέτες , που μπορείς να προσθέσεις καλούς υδατάνθρακες ( όπως μερικές κουταλιές βρώμη ) , πρωτεΐνη ( κοτόπουλο κ γαλοπούλα ) , αλλά κ λαχανικά . Στο blog έχουμε ανεβάσει πολλές ιδέες για πρωινό , όπως τα  protein pancakes κ τα overnight oats . 7499591528_26609496bf

5. Φάε πρωτεΐνη σε κάθε γεύμα . Το σπορ μας απαιτεί διατροφή με υψηλή ποσότητα πρωτεΐνης . Είναι αυτή που θα μας βοηθήσει  στην αποκατάσταση μετά από τα δύσκολα Wod μας κ είναι η πρωτεΐνη αυτή που μας κρατάει χορτάτους μέσα στη μέρα .

6. Φάε λαχανικά . Γεμάτα με φυτικές ίνες κ βιταμίνες , θρεπτικά κ κυρίως χορταστικά . Μη τρώτε συνέχεια τα ίδια γιατί γίνεται βαρετό . Κανε μια βόλτα στο μανάβικο κ βρες λαχανικά εποχής κ πειραματίσου με νέες γεύσεις κ μπαχαρικά .

6. Eat clean , train mean and live lean ! 

be unstoppable ,

στ.

fuel your machine like a boss

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *