eatclean-e1411492934803

μια εικόνα 1000 λέξεις ……….. είμαστε ότι τρώμε …….. παρακάτω έχω μερικές δοκιμασμένες απλές συμβουλές , που βάζοντας τες στη καθημερινότητα μας θα γίνουμε σαν τον κύριο δεξιά κ όχι σαν το αριστερά.

1. Φάε όπως είμαστε φτιαγμένοι να τρώμε . Πραγματικά άρχισα να το σκέφτομαι σοβαρά αγοράζοντας γάλα για τα παιδιά μου κ βλέποντας ημερομηνία λήξης μετά από μήνες . Πόσο καλό είναι αυτό ; όταν το φαγητό δε χαλάει μετά από λίγες ημέρες σημαίνει ότι είναι εντελώς επεξεργασμένο κ γεμάτο χημικά . Συχνά ακούω το πόσο ακριβό είναι να τρως υγιεινά κ σωστά . Το θέμα είναι με τί το συγκρίνεις ; αν βάλεις τις επισκέψεις στους γιατρούς κ τα φάρμακα που θες για να καταπολεμήσεις το πόνο στο στομάχι ή τη χρόνια φλεγμονή ως αποτέλεσμα της κακής διατροφής , τότε όχι δεν είναι ακριβό . Άσε που κ η υγεία δε κοστολογείται . Οι πρόγονοι μας δούλευαν σκληρά για να φέρουν φαγητό στο τραπέζι κ δε βλέπω γιατί σε εμάς θα πρέπει να είναι τόσο εύκολο , τόσο γρήγορο κ  τόσο βολικό .

2. Φάε για να θρέψεις το κορμί σου , όχι για να γεμίσεις τον κενό χώρο . Στη χώρα μας έχουμε μια σχέση με το φαγητό μοναδική . Πολλές από τις συνήθειες κ τις παραδόσεις μας είναι συνυφασμένες με το φαγητό κ οι περισσότεροι από εμάς έχουμε ανατραφεί να τρώμε μέχρι να σκάσουμε . Το κορμί μας δεν είναι σκουπιδοτενεκές να ρίχνουμε μέσα ζάχαρη κ επεξεργασμένους υδατάνθρακες μέχρι να γεμίσει . Κ όμως τρώμε παραπάνω από όσο χρειαζόμαστε, οδηγώντας σε υπερέκκριση ινσουλίνης , η οποία οδηγεί μετέπειτα σε πτώση της ενέργειας μας κ κόπωση . Το φαγητό είναι για να μας παρέχει ενέργεια κ να μας χαρίζει υγεία κ ευεξία , όχι να μας κάνει μακροπρόθεσμα να μετανοιώνουμε για τις επιλογές μας .

images

3. Πιες νερό πριν φας . Μου το έλεγε μια διατροφολόγος παλιότερα : δε πείνας , δίψας . Ισχύει ! Συχνά πεινάμε ενώ απλά είμαστε αφυδατωμένοι. Ο οργανισμός μας τα μπλέκει αυτά τα δυο .  Ένα ποτηράκι νερό θα διώξει κ τις τοξίνες κ θα μας οδηγήσει να φάμε όσο χρειαζόμαστε .

4. Φάε πρωινό . Δεν υπάρχει σύμβουλος διατροφής να μην επιβεβαιώσει το ότι το να μη φας πρωινό δε θα σε οδηγήσει σε απώλεια βάρους . Το να δώσεις στο σώμα σου ενέργεια το πρωί κ τα συστατικά που χρειάζεται για να λειτουργήσει είναι το καλύτερο που μπορείς να κάνεις για την υγεία σου . Ένα εξαιρετικό πρωινό για εμάς τους αθλητές είναι οι ομελέτες , που μπορείς να προσθέσεις καλούς υδατάνθρακες ( όπως μερικές κουταλιές βρώμη ) , πρωτεΐνη ( κοτόπουλο κ γαλοπούλα ) , αλλά κ λαχανικά . Στο blog έχουμε ανεβάσει πολλές ιδέες για πρωινό , όπως τα  protein pancakes κ τα overnight oats . 7499591528_26609496bf

5. Φάε πρωτεΐνη σε κάθε γεύμα . Το σπορ μας απαιτεί διατροφή με υψηλή ποσότητα πρωτεΐνης . Είναι αυτή που θα μας βοηθήσει  στην αποκατάσταση μετά από τα δύσκολα Wod μας κ είναι η πρωτεΐνη αυτή που μας κρατάει χορτάτους μέσα στη μέρα .

6. Φάε λαχανικά . Γεμάτα με φυτικές ίνες κ βιταμίνες , θρεπτικά κ κυρίως χορταστικά . Μη τρώτε συνέχεια τα ίδια γιατί γίνεται βαρετό . Κανε μια βόλτα στο μανάβικο κ βρες λαχανικά εποχής κ πειραματίσου με νέες γεύσεις κ μπαχαρικά .

6. Eat clean , train mean and live lean ! 

be unstoppable ,

στ.

fuel your machine like a boss

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

turk porno
istanbul escort istanbul escort istanbul escort umraniye escort sirinevler escort
beylikduzu escort sirinevler escort istanbul escort
nigde escort bitlis escort
tokat escort tokat escort tokat escort trabzon escort trabzon escort trabzon escort karabük escort karabük escort karaman escort karaman escort kastamonu escort kastamonu escort