Δεν είναι εντυπωσιακό να βλέπεις αθλητές του crossfit να εκτελούν εντυπωσιακά snatch ? Με πολλά κιλά , με άριστη τεχνική , να μπαίνουν γρήγορα κάτω από τη μπάρα ;;;; δεν είναι εύκολο το snatch κ για  πολλούς από εμάς αποτελεί αντικείμενο  συζήτησης για το πως θα βελτιωθεί . Παρακάτω σας έχω μερικά από αυτά που πρέπει να δουλέψουμε για να βελτιωθούμε .

1. Mobility . Αυτό συχνά είναι που καθορίζει κ το τί snatch μπορείς να κάνεις . Έχετε δει ότι οι αρσιβαρίστες έχουν απίστευτο mobility ? Με δύσκαμπτους αστραγάλους , σφιχτούς ώμους κ σπονδυλική στήλη δε πας πουθενά . Δουλέψτε το mobility ευλαβικά . Να σας πω επίσης ότι καθώς περνούν τα χρόνια χειροτερεύει …. οπότε προνόησε .

2. Overhead squat . Το ohs είναι μια εξαιρετική ιδέα να δουλέψεις για να βοηθηθείς στο αρασέ διότι σε αναγκάζει να συγκεντρωθείς στη σωστή τοποθέτηση χωρίς να ανησυχείς για τη τεχνική στην ολυμπιακή άρση . Επίσης σε βοηθά να αποκτήσεις άνεση κ αυτοπεποίθηση στη θέση υποδοχής του αρασέ , δηλαδή στο κάτω μέρος του καθίσματος του ohs. Κ αυξήστε το βάρος βαθμιαία .

3. Snatch balance . Ότι καλύτερο για να δουλέψεις έπειτα είναι το snatch balance . Το καλό με αυτό είναι ότι δε χρειάζεται να μετακινήσεις τίποτα παρά μόνο να ρίξεις  το σώμα σου κάτω από τη μπάρα. Είναι εξαιρετικά διότι σε αναγκάζουν να αποκτήσεις ταχύτητα κ σε βοηθάνε να συγκεντρωθείς στον έλεγχο της μπάρας στη θέση που πρέπει . Ξεκινάς με τη μπάρα φορτωμένη στη πλάτη κ καταλήγεις στη κατώτερη θέση του καθίσματος στο ohq.

4. Tall snatch είναι το επόμενο drill που βοηθά να αποκτήσεις αυτοπεποίθηση κ να μπαίνεις γρήγορα κάτω από τη μπάρα .

Όλα αυτά τα drills έχουν ένα κοινό . Κανένα δεν είναι από το έδαφος . Αυτό συμβαίνει γιατί όλα δυσκολεύουν όταν μπαίνει μέσα το πρώτο τράβηγμα , αυτό που ξεκινά από το έδαφος δυσκολεύοντας πλέον στο μυαλό μας  τη μηχανική .

Μια συμβουλή είναι να μην αισθάνεστε άσχημα να κάνετε scaled down τα κιλά στο αρασέ στα metcon σας . Όταν βλέπετε το rx στο 85% σας καλό είναι να το ρίξετε στο 65-75% κάνοντας το με αυτοπεποίθηση κ εξαιρετική τεχνική γιατί μια κακή συνήθεια είναι δύσκολο να ξεπεραστεί όταν μαθευτεί λάθος .

Καλή εξάσκηση σε όλους μας . Ξεκινήστε με το στέρνο ψηλά , τους κοιλιακούς σφιχτούς , κ τους ώμους ενεργοποιημένους  κ ας δουλέψουμε μέχρι να γίνουμε . snatchastic !!!!

Be unstoppable ,

Στ.

how to become snatchastic

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *