( please scroll down for english translation )

Καλή χρόνια !!!!!! Σας ευχόμαστε κ οι δυο μια χρόνια δημιουργική , γεμάτη όμορφες στιγμές , χαμόγελα , όνειρα κ σχέδια με πάνω από όλα υγεία .

Ανταλλάσσοντας ευχές η μια με την άλλη μιλήσαμε για τους στόχους για τη νέα χρονιά , τα new year resolutions μας . Κ για τις δυο το να δώσουμε μεγαλύτερη βάση στη διατροφή μας ήταν μέσα σε αυτά . Το ξέρω ότι είναι κ για πολλούς από εσάς . Τί όμως να κάνουμε φέτος διαφορετικά ώστε αυτό να διατηρηθεί 365 μέρες το χρόνο ; 

Για αρχή οι βασικότερες συμβουλές είναι αφενός να βάλουμε στόχους διατροφικούς που να ταιριάζουν στις ζωές μας αφετέρου έχουν ενδιαφέρον . Το να καταφέρεις να διατηρήσεις μια διατροφή όχι μόνο για 1-2 μήνες αλλά για πάντα θα σου φέρει τεράστια ικανοποίηση κ αποτελέσματα τόσο στη προπόνηση όσο κ στη γενικότερη υγεία σου . Η τροφή έλεγε ο Ιπποκράτης είναι το φάρμακο μας . Πραγματικά αν το αναλογιστεί κάνεις η ποιοτικότερη διατροφή επηρεάζει τη διάθεση μας , το ανοσοποιητικό μας κ το γαστρεντερικό μας σύστημα αμέσως . Οπότε αν πραγματικά θέλουμε να κάνουμε κάτι για την υγεία μας η τήρηση μιας σωστής διατροφής είναι ο ακρογωνιαίος λίθος .

Ένα μυστικό είναι να μυήσεις κ τους γύρω σου . Είναι ευκολότερο να κάνεις μια διατροφή όταν αυτή την ακολουθεί κ η μητέρα ή ο σύντροφος σου . Έτσι κ παρακίνηση θα έχεις κ βοήθεια στη παρασκευή γευμάτων .

Ένα από τα ωραιότερα tip το άκουσα από τη Julie foucher, υπέρμαχος της Paleo διατροφής . Όλοι μας τρώμε κάνοντας παράλληλα άλλες δουλειές , συνήθως τσεκάρουμε το κινητό μας . Έτσι ούτε το φαγητό μας μασάμε σωστά ούτε τις γεύσεις καταλαβαίνουμε . Η Julie είναι εκτός από αθλήτρια κ μια πολυάσχολη γιατρός . Έχει όμως βάλει στόχο , τουλάχιστον ένα γεύμα τη μέρα , να παίρνει 3 βαθιές ανάσες πριν το φαγητό κ να δίνει σημασία στο γεύμα της .

Το επόμενο που είναι σημαντικό σε κάθε διατροφή , ειδικά σε συστήματά όπως Paleo κ zone , είναι ότι είναι η ποιότητα των τροφών που καταναλώνουμε το νούμερο ένα σημαντικό κριτήριο κ να μη χανόμαστε στη μετάφραση των macros .


Για να πετύχει μια απόφαση για σωστή ποιοτική διατροφή στις πολυάσχολες ζωές μας χρειάζεται να πάρουμε μια σειρά αποφάσεων για το πως θα χειριστούμε κάποια πράγματα που είναι παγίδες στη καθημερινή μας προσπάθεια .

Πέρυσι πήρα τη μεγάλη απόφαση να κάνω meal preparations . Να παρασκευάζω δηλαδή γεύματα για μέσα στη βδομάδα . Δε τη πήρα εύκολα την απόφαση αυτή . Παρότι στην Αμερική είναι εξαιρετικά διαδεδομένο , για την ελληνική μου ανατροφή , το να βράζω ρύζι κ να ψήνω κοτόπουλο για 3 μέρες κ να τα έχω μαζί με σαλάτα στο ψυγείο , ήταν παράταιρο . Όμως είδα , ειδικά τις καθημερινές , που οι οικογενειακές υποχρεώσεις μαζί με τη δουλειά κ τις ώρες τις προπονήσεις , βάραιναν τις πλάτες μου , ότι ήταν σωτηρία . Άνοιγα το τάπερ κ είχα σωστό , μετρημένο , υγιεινό φαγητό κ δεν έτρωγα ότι έβρισκα πρόχειρο .

Για φέτος πήρα μερικές αποφάσεις ακόμη κ θα ήθελαν να τις μοιραστώ .
Είδα ότι συχνά τη χρόνια που πέρασε παρέλειπα τις σαλάτες , είτε γιατί δεν είχα λαχανικά , είτε γιατί δεν είχα χρόνο ή διάθεση να πλύνω κ να κόψω τις πρασινάδες . Φέτος είπα ότι θα έχω σαλάτα έτοιμη κομμένη στο ψυγείο για 2-3 μέρες . Ξέρω δεν είναι τόσο θρεπτική κ νόστιμη αλλά είναι καλύτερη από το τίποτα .
Αποφάσισα να προμηθευτώ κ κατεψυγμένα λαχανικά . Επίσης για τα βραδιά  που έχω ξεχάσει να πάρω λαχανικά .

Ποτέ μην αφήνετε τον εαυτό σας να πεινάσει υπερβολικά . Τρώτε κάθε 3-4 ώρες ώστε να μην φτάσει η γλυκόζη σας τόσο χαμηλά ώστε να φάτε όλο το ψυγείο για να επανέλθετε . Για αυτές ακριβώς τις δύσκολες στιγμές της υπογλυκαιμίας έχω αποφασίσει να έχω μικρά μπολ με κομμένα φρούτα κ λαχανικά στο ψυγείο , ώστε αυτό που θα είναι το πρώτο που θα δω μπροστά μου να φάω να είναι κάτι υγιεινό .

Μια ακόμη παγίδα της υγιεινής διατροφής είναι ότι τρώμε συνεχώς τα ίδια φαγητά . Είναι εύκολο να τα μαγειρεύουμε κ έχουμε πάντα τα υλικά για να το φτιάξουμε . Όμως καταντά βαρετό . Δεν είναι δύσκολο να βρούμε καινούργιες συνταγές στο internet . Ειδικά αυτές από τα site για Paleo διατροφή έχουν νόστιμες κ υγιεινές συνταγές . Κ η αλήθεια είναι ότι η Paleo ταιριάζει πολύ με τις ανάγκες του σπορ μας . Μια νέα συνταγή εκτός από διαφορετική γεύση θα μας κάνει να φάμε κ λαχανικά που δεν τρώγαμε .

Τέλος μια μεγάλη απόφαση για φέτος είναι να σταματήσω τις cola light , στις οποίες έχω εθισμό . Οκ δεν έχουν θερμίδες αλλά προκαλούν την ίδια , ίσως κ μεγαλύτερη αντίδραση ινσουλίνης στον οργανισμό . Επειδή λοιπόν η υγεία μας είναι πάνω από όλα , είτε έχει θερμίδες είτε όχι αποφάσισα να αντιμετωπίσω το μεγάλο αυτό εθισμό .

Με αυτά κατά νου για φέτος κ με την πίστη ότι μικρές αλλαγές φέρνουν μεγάλα αποτελέσματα να σας ευχηθούμε να έχετε μια χρόνια γεμάτη επιτεύγματα κ ας βάλουμε όλοι την υγεία μας πάνω από όλα .

be unstoppable,

meggi and stavroula

15878906_1480948058600676_1309315618_n

Happy new year !!!!!! We would like to wish you a creative new year , full of happy moments , smiles dreams and above all health .

While wishing to each other a happy new year we discussed about our new year resolutions . Both for Meggi and me paying bigger attention to our diet was among them . I know it is for most of you. So what shall we do this year differently in order to keep them 365 days ? 

Let’s start by saying that it is crucial to make goals that fit our lives and that are interesting. To be able to hold to a diet for more that 1-2 months will bring you joy and absence of success and will bring huge results in your training . Our food is our medicine Hippocrates said . It is so true because is influences our mood , our immune system and our digestive system instantly . So if we want to do something about our health food is number one .

A big tip is to engage people around you too . It is so easier to hold to a diet if your mother or your husband follows the same . It keeps you motivated and you have some help in meal preparation too . 

One of the best tips I heard from Julie foucher ,a  Paleo diet follower and games  athlete  . We all eat while doing other things , mainly checking our phone . By that we don’t chew our food and we don’t understand the flavors . Julie is also a busy doctor but she tries , at least for one meal a day to take 3 deep breaths before she eats and concentrates on flavors .

Another important aspect , especially on systems like paleo and zone , is not to get lost in translation of macros . It is the nutrients that pay an important role .

For a diet to work in our busy life’s we need to take some decisions on how to handle some daily traps .
Last year I took a bid decision to meal prep . It was not an easy decision. Although in USA is very common , to my Greek heritage , to boil rice and grill chicken for 3 days and keep them with a salad side at the fridge was strange . But on my busy reality with my family and dental obligations having food ready was a savor . I open the fridge and I had healthy pre measured food and I didn’t ended up eating whatever I had handy .

For this year I took some decisions that I would like to share .

I have seen that I was not eating salads in every meal last year , either because I didn’t have vegetables ready or because I didn’t have time or mood to chop all that green . This year I decided to have a salad ready at the fridge for 2-3 days . I know it is not that nutritious but it is better that none .

I also decided to have frozen vegetables for the nights I don’t have veggies .

Never leave yourself get too hungry . Eat every 3-4 hours so you don’t get your blood sugar in so low levels so to eat the whole fridge to restore it . For those difficult hours I decided to have some fruit and veggie balls , so that will be the first I see when I am hungry .

Another trap of healthy eating is that we get to eat the same food again and again . It is easy and convenient . Finding one new idea at the internet , especially at paleo dieting sites is not that hard . Paleo  fits in our sports requirements too and will make us eat new veggies too .

Lastly for this year I took the decision to cut down on cola light . I am really addicted to it . Ok it has no calories but cause the same , even bigger , insulin response to my body . So health is first and I am giving that thing up for good .

With that in mind and with the faith that small changes bring bid results over time we wish you a happy happy year with big accomplishments and health .

Be unstoppable

Meggi and Stavroula

make your diet resolutions work 365 days

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *