Ακολουθώ πολλούς λογαριασμούς αθλητών στο instagram , Ελλήνων και ξένων . Ένας λογαριασμός που μου έχει εδώ και καιρό κινήσει το ενδιαφέρον , τόσο στις αναρτήσεις όσο και στα Instastory είναι του Μιχάλη Δελή. Δεν είναι μόνο ο προσωπικός του λογαριασμός αλλά και ο λογαριασμός με τον τίτλο feathabits , του οποίου έχει την ιδιοκτησία , που με έχουν ενθουσιάσει . 

Πραγματικά δεν έχω χάσει instastory του Μιχάλη , εξαιρετικές προπονήσεις και πολλές αναρτήσεις που σχετίζονται με το σωστό φαγητό για τους ανθρώπους που αθλούνται .

Και επειδή σε αυτό το blog τόσο η meggi όσο και εγώ το eat for performance το ευλαβούμαστε , αποφάσισα να ρωτήσω τον Μιχάλη μερικά πράγματα παραπάνω .

1. Σ. Μιχάλη καλημέρα και ευχαριστώ πολύ για το χρόνο που μου διαθέτεις . Βλέπω καθημερινά ότι προπονήσε σκληρά ενώ παράλληλα  βρίσκεις το χρόνο και την ενέργεια να προσέχεις και τη διατροφή σου . Μίλησε μου λίγο για τη διατροφή που ακολουθείς. Κάνεις κάτι συγκεκριμένο πχ macros όπως εγώ ; έχεις κάποιο διατροφολογικό πλάνο ;

Μ. Καλημέρα σε όλους.
Η καθημερινότητα μου είναι πολύ έντονη όποτε και η διατροφή μου αναγκαστικά προσαρμόζεται σε αυτή.

Την τελευταία δεκαετία έχω κάνει παρά πολλούς πειραματισμούς, έχω δοκιμάσει διάφορες διατροφές (paleo, zone), έχω ακολουθήσει συγκεκριμένα διατροφικά πλάνα βάση θερμίδων και macros και πλέον έχω καταλήξει στο τι ταιριάζει στο σώμα μου και πως ανταποκρίνεται καλύτερα.

Γενικά καταναλώνω κρέας, κοτόπουλο, ψαρι(όχι όσο συχνά θα ήθελα), αυγά, άφθονα λαχανικά και φρούτα και πααααρα πολύ φυστικοβουτυρο. Αποφεύγω μακαρόνια ψωμιά και που και που δίνω μια ευκαιρία στο ρύζι και αυτό γιατί το σώμα μου δεν ανταποκρίνεται καλά σε αυτά λόγω σωματότυπου.

2. Σ. Να σου πω την αλήθεια εγώ περνάω περιόδους που τρώω ώστε να εξυπηρετώ τη προπόνηση αλλά κ μέρες που δε το κάνω . Η διαφορά για εμένα στις μέρες αυτές δεν είναι τόσο στην απόδοση στο wod , όσο στην αποκατάσταση μετά , όπου βιώνω τη μεγαλύτερη διαφορά . Έχεις παρατηρήσει εσύ που το σωστό φαγητό σου κάνει τη μεγαλύτερη διαφορά ;

Μ.Όπως σου είπα το φαγητό για εμένα είναι full time job. Χωρίς φαγητό δεν γίνεται τίποτα. Ίσα ίσα αν ρωτήσεις ανθρώπους του κύκλου μου θα σου πουν πως όταν δεν έχω φάει είμαι άλλος άνθρωπος. Λαμβάνοντας αυτό υπόψη καταλαβαίνεις πως χωρίς σωστό φαγητό δεν μπορεί να γίνει σωστή προπόνηση ούτε και σωστή αποκατάσταση. Μέρες που μπορεί να μην έχω φάει καλά η όσο πρέπει σηκώνομαι από το κρεβάτι και νιώθω από το πρώτο λεπτό βαρύς και κουρασμένος, φαντάσου την ώρα που φτάνω στο γυμναστήριο για την προπόνηση.

3. Σ αυτό που ζηλεύω πραγματικά  στα instastory σου είναι ότι το φαγητό σου είναι προσεγμένο , κάθε μέρα διαφορετικό και ποτέ βαρετό . Δεν έχεις κάθε μέρα κοτόπουλο , λίγο ρύζι και δυο μπρόκολα , που τελικά είναι κ ο λόγος που οι περισσότεροι μπουχτιζουμε και τα παρατάμε . Πως τα καταφέρνεις ενώ έχεις τόσες ασχολίες ;  ; βρίσκεις από κάπου συνταγές ; κάνεις meal preparations ? Δώσε μας μερικά από τα tips που λειτουργούν σε εσένα .

Μ. Γενικά έχω μια φιλοσοφία πως ότι κάνουμε πρέπει να το απολαμβάνουμε. Το φαγητό είναι απόλαυση όποτε πρέπει όλες οι επιλογές που κάνουμε να μας ευχαριστούν πρώτα στο μάτι και μετά στον ουρανίσκο.Τρώω καλά γιατί θέλω να είμαι υγιής, να δείχνω καλά αλλά και να αποδίδω καλά. Αυτό δεν σημαίνει πως όλα αυτά που τρώω πρέπει να είναι βαρετά και συνέχεια τα ίδια. Πλέον έχω μάθει όπως σου είπα τι δουλεύει για εμένα και από ποιες τροφές χρειάζεται να πάρω τις θερμίδες μου κατά την διάρκεια της ημέρας. Από εκεί και πέρα προσαρμόζομαι ανάλογα με το που βρίσκομαι. Μπορεί να μαγειρέψω κάτι γρήγορο εγώ, να βρω ένα προσεγμένο μαγαζί και να παραγγείλω κάτι όπως το θέλω εγώ ή να πάω με το ζόρι στο σπίτι κάποιου φίλου που ξέρω ότι μαγειρεύει όπως θέλω εγώ και να με περιποιηθεί. Μέσα σε όλα αυτά σίγουρα καταναλώνω 1-2 σεικ πρωτεΐνης για να καλύψω τις ανάγκες μου. Αυτά είναι behind the scenes που δεν ανεβαίνουν τόσο συχνά στα Insta stories.

4. Σ. Τρως συγκεκριμένες ομάδες τροφών πριν και μετά τη προπόνηση ; πχ τρως όλο τον υδατάνθρακα μετά και τα λιπαρά πριν ή τα γεύματα σου είναι όμοια ισορροπημένα ;

Μ. Γενικά επειδή κάνω προπόνηση συγκεκριμένη ώρα μέσα στην ημέρα το 70-80% των υδατανθράκων μου το τρώω τις ώρες πριν και μετά. Αυτά όντως είναι για εμένα και καθένας μας είναι διαφορετικός σε ανάγκες και στο πως ανταποκρίνεται ο οργανισμός μας.

Γενικά καλό είναι για κάποιον που ξεκινάει τώρα μα πειραματίζεται και να βλέπει τι ταιριάζει στο σώμα του να υπάρχει ισορροπία.

5. Σ. Γνωρίζω από προσωπικές μας συζητήσεις ότι σχεδιάζεις το πάθος σου να το κάνεις και επιχείρηση . Θες να μας πείς για αυτό που ετοιμάζεις?

Μ. To fithabits είναι μια επιχείρηση με ένα στόχο. Να εμπνεύσει τους πάντες να είναι δραστήριοι και να αγαπήσουν το fitness.
Μέσα από την νέα συνδρομητική υπηρεσία της θα μπορείτε να αγοράσετε συνεδρίες σε γυμναστήρια,

fitness studios και όχι μόνο!
Όλα αυτά από 1 Οκτωβρίου. Για updates και νέα ακολουθήστε τους στα social media τους η’ εγγραφείτε στο newsletter του fithabits.gr

Σ. Μιχάλη σε ευχαριστώ πολύ για τη κουβέντα μας , θα συνεχίσω να σε παρακολουθώ ,όπως ήδη κάνω γιατί αποτελείς έμπνευση για μια ποιοτικότερη καθημερινότητα και τα post σου μου χαρίζουν χαμόγελο , κάτι που είναι τόσο πολύτιμο .  Σε περιμένω από Οκτώβριο για να πούμε περισσότερα .

Μ.  Και εγώ σε ευχαριστώ . Στη διάθεσή σου .

Mr Fithabits Mike Delis

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Pornolar sikis izle, turk sex

pornolar

turk porn

turk sex sikis seyret

porno hd izlemek icin en ideal sex sitesi.
kredi online
free porno
istanbul escort istanbul escort istanbul escort umraniye escort sirinevler escort
beylikduzu escort sirinevler escort istanbul escort
nigde escort bitlis escort
izmit escort ankara escort
sakarya escort