Καλή χρόνια να ευχηθούμε σε όλους σας ! Να είναι η χρονιά αυτή γεμάτη χαμόγελα , υγεία και πολλά πολλά Pr .

Δεν είναι καθόλου εύκολο να ξανά μπούμε σε πρόγραμμα . Από τη μια έχουμε φάει παραπάνω και αυτά τα έξτρα κιλά μας δυσκολεύουν από την άλλη κακομαθαμε και στη χαλάρωση των ημερών . Παρακάτω σας έχω τις καλύτερες συμβουλές για να επιστρέψετε γρήγορα στους ρυθμούς σας παίρνοντας αποφάσεις κι δημιουργώντας υγιείς συνήθειες για όλο το χρόνο .

a44ed3_ebe2365645d14c71ba266d521e228c42

1. Βάλτε πρόγραμμα . Ως εργαζόμενη μαμά δυο μικρών παιδιών να σας πω ότι να βρεθεί η ώρα της προπόνησης δεν είναι κάτι που έτσι απλά πετυχαίνει . Βάζω συγκεκριμένη ώρα μέσα στη μέρα και την τηρώ όσο μπορώ πιο πίστα στο εβδομαδιαίο μου πρόγραμμα . Φυσικά από αυτό μπορείτε όλοι να κερδίσετε , γιατί έτσι θα σας δημιουργείται χώρος για όλα , διάβασμα για τη σχολή , χρόνος για την οικογένεια και τους δικούς σας . Για εμένα ο σωστός προγραμματισμός είναι το παν . Έχοντας συγκεκριμένη ώρα στο εβδομαδιαίο σας πρόγραμμα για προπόνηση ρυθμίζεται και τα γεύματα σας σωστά γύρω από αυτό .

images (1)

2. Το να έχετε συγκεκριμένη ώρα τη βδομάδα βοηθά και στο να γνωριστείτε με τους συναθλητές που κάνουν την ίδια με σας ώρα . Πραγματικά αν είναι κάτι που φημίζεται το σπορ μας είναι για τη σπουδαία του κοινότητα . Προσφέρετε τη βοήθεια σας και ενθαρρύνεται το διπλανό σας , αυτή η θετική ενέργεια πάντα επιστρέφεται πολλαπλάσια . Βέβαια πολύ όμορφο είναι να γίνεται κανείς μέλος και της παγκόσμιας κοινότητας μέσα από διαφορά site , τη συμμετοχή στα open , τα κανάλια στο YouTube που αφορούν το σπορ μας , ένας online προγραμματισμός , είτε ακολουθώντας λογαριασμούς αθλητών στο instagram και παρακολουθώντας τα insta stories τους .

3. Φτιάξτε ένα σωστό πρόγραμμα διατροφής . Βρείτε τι σας ταιριάζει και ενημερωθείτε για τις ανάγκες του οργανισμού σας . Η σωστή διατροφή είναι το νούμερο ένα στην αντζεντα κάθε σωστού αθλητή . Η τροφή είναι το καύσιμο μας , όποτε βάλτε τη σωστή βενζίνη στη μηχανή σας .

23484436_1822318401130305_2049064759_o

4. Βάλτε στόχους . Είναι κάτι που έχουμε ξανά γράψει στο blog και το κάνω πράξη . Ονειρευτείτε άφοβα και θεστε στόχους μακροπρόθεσμους αλλά και βραχείς. Δεν υπάρχει τίποτα που να μπορεί να σε κινητοποιήσει περισσότερο από το κυνήγι της επίτευξης ενός ονείρου , είτε αυτό είναι η συμμετοχή σε ένα throwdown , είτε ένα νέο skill .

5. Κάντε πράγματα που σας δίνουν χαρά . Για ελάχιστους αθλητές η προπόνηση είναι δουλειά , αλλά ακόμη και σε αυτούς ακούς συνεχώς να λένε για τη χαρά στη προπόνηση . Κάντε πράγματα που σας χαροποιούν χωρίς φόβο και ενοχές . Μια ωραία φωτογραφία , ένα αστείο με τους συναθλητές , ένα χαμόγελο στο νέο μέλος της κοινότητας είναι πράγματα που μας θυμίζουν το λόγο που το κάνουμε όλο αυτό , που μας δίνουν χαρά και είναι η χαρά αυτή ακριβώς που θα μας οδηγήσει να μείνουμε σταθεροί και πειθαρχημένοι μακροπρόθεσμα

καλή χρονιά να έχουμε !!!

15870701_1480948011934014_671309941_n

New year new habbits !!!!!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Pornolar sikis izle, turk sex

pornolar

turk porn

turk sex sikis seyret

porno hd izlemek icin en ideal sex sitesi.
kredi online
istanbul escort istanbul escort istanbul escort umraniye escort sirinevler escort
beylikduzu escort sirinevler escort istanbul escort
nigde escort bitlis escort
izmit escort ankara escort