power clean : η πρώτη ολυμπιακή άρση που μαθαίνουμε κ η συχνότερη που βλέπουμε γύρω μας να εκτελείται ( κυριολεκτικά κ μεταφορικά ) . Πόσες φορές δε βλέπουμε γύρω μας βαριά φορτωμένες μπάρες κ αθλητές έτοιμους να επιδείξουν τη δύναμη τους ? κ το αποτέλεσμα είναι να βλέπουμε το παρακάτω lift : οι αθλητές ρολλάρουν τη μπάρα για κανά λεπτό στο πάτωμα κ έπειτα κάνουν ένα muscle clean , σηκώνουν δηλαδή τη μπάρα μόνο με τα χέρια μέχρι κ στήθος , όπου κ την υποδέχονται . Μη νομίζεται ότι κ εγώ δε το κάνω τις κακιές μου μέρες, μάλιστα μέχρι πρόσφατα θεωρούσα κ μαγκιά που τη σήκωνα μόνο με τα χέρια , ευλογημένη με μια μυική δύναμη .

Όλοι επιθυμούμε να γίνουμε καλύτεροι , οπότε καλό είναι να έχουμε κατά νου τα παρακάτω που αφορούν την αγαπημένη για πολλούς από εμάς κίνηση .

  1. μη τρώτε κόλλα με τα μέγιστα . Η αλήθεια είναι , όπως μου έχει μάθει ο φίλος μου κ προπονητής Κωνσταντίνος Νίκας, ότι η άρση μια πάει καλά κ δύο όχι . Δεν έμαθε ποτέ κανένας από τις επαναλαμβανόμενες αποτυχημένες προσπάθειες . Τι εννοώ με αυτό? ότι μια μέρα τα μέγιστα τα κάνεις εύκολα , την επόμενη μπορεί κ όχι . Δεν έχει κανένα νόημα να προσπαθείς ξανά κ ξανά, όταν βλέπεις ότι δε βγαίνει . Το καλύτερο να πράξεις , όπως κάνω με τον προπονητή μου Παναγίωτη Γαρουφαλή, είναι να αδειάσεις λίγο τη μπάρα κ να επιχειρήσεις , με σωστή τεχνική σε λιγότερα κιλά . Έπειτα επιχειρείς στα μέγιστα ή κ σε παραπάνω , κ η εμπειρία μου μου έχει δείξει ότι μπορεί κ να τα καταφέρεις . Μπορεί κ όχι . Σίγουρα όμως έχεις περισσότερες πιθανότητες από το να προσπαθείς ξανά κ ξανά στα πολλά κιλά, που εκείνη τη στιγμή διαχειρίζεσαι λάθος . 17821317_1586254981403316_1748242332_n
  2. σταθείτε σωστά στην αρχική θέση μπροστά στη μπάρα. Η αρχική θέση, όπως υποδειγματικά έχει ο Κωνσταντίνος στη παρακάτω φωτό,  δεν είναι μια καθόλου βολική θέση , βάζεις σε λειτουργία όλη τη κινητικότητα του αστραγάλου, της σπονδυλικής στήλης κάνοντας λόρδωση , κ των ισχίων κ μέσα σε αυτό θα πρέπει να έχεις ένα σταθερότατο κορμό κ ενεργοποιημένους κοιλιακούς . Σίγουρα οι περισσότεροι από εμάς κάπου υστερούμε, με συχνότερο να ξεχνάμε τη λόρδωση , επιβαρύνοντας έτσι τη σπονδυλική στήλη .  Ένα ακόμη συχνό λάθος είναι ότι ξεκινάμε με τη μπάρα μακρυά από το σώμα μας . Ο σωστότερος τρόπος για να το βελτιώσουμε είναι να κάνουμε τη κίνηση από χαμηλά blocks .17821159_1586332978062183_1030851874_n
  3. μην βιάζεστε να σηκώσετε τη μπάρα . Για την ακρίβεια όταν κατανοήσουμε ότι είναι λάθος να εκτελούμε τη κίνηση με τη ίδια ταχύτητα συνεχώς τότε έχουμε κάνει ένα μεγάλο βήμα για να γίνουμε σωστότεροι κ γρηγορότεροι .  Ακούμε συνεχώς πως πρέπει να μπαίνουμε γρήγορα από κάτω από τη μπάρα . Πως αλλιώς θα αναπτύξουμε επιτάχυνση αν δεν αρχίσουμε αργά κ δε δώσουμε όλη μας την έκρηξη αφότου η μπάρα περάσει τη μέση από το μπούτι μας?
  4. ολοκληρώστε το δεύτερο τράβηγμα . Νωρίς καταλαβαίνεις ότι όσο πιο χαμηλά κατέβεις τόσο ευκολότερο είναι να κάνεις πετυχημένο lift . Το να μην ολοκληρώσεις το τράβηγμα από το σημείο επαφής κ πάνω σημαίνει ότι δεν έφτασες την πλήρη έκταση των ισχύων σου . Αυτό το βλέπεις όταν κατά το τέλος της άρσης βρίσκεσαι ένα βηματάκι μπροστά από τη θέση στην οποία κ ξεκίνησες .

Είδαμε τον Θοδωρή να εκτελεί μερικά  όμορφα δυναμικά επολέ . Είναι πολλές οι τεχνικές λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά στην άρση βαρών κ άλλωστε εκεί είναι κ η γοητεία της …… σας εύχομαι πολλά πετυχημένα lifts, με γνώση για το αντικείμενο κ αγάπη .

17820532_1586332998062181_755064257_o

our beloved power clean

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

turk porno
istanbul escort istanbul escort istanbul escort umraniye escort sirinevler escort
beylikduzu escort sirinevler escort istanbul escort
nigde escort bitlis escort
tokat escort tokat escort tokat escort trabzon escort trabzon escort trabzon escort karabük escort karabük escort karaman escort karaman escort kastamonu escort kastamonu escort