Να σας πω την αλήθεια αυτά τα θέματα διατροφής δεν έχουν πάψει να με προβληματίζουν ποτέ και είναι στη ζωή μου από τα βασικότερα θέματα συζήτησης με τις φίλες μου , τους συναθλητές μου κ τους προπονητές . Κατά καιρούς έχω αλλάξει διατροφές κ φιλοσοφίες , πριν λίγο καιρό σκεφτόμουν να κάνω Paleo , τελευταία έκοβα το χέρι μου για την αποτελεσματικότητα των macros , ακολουθώντας πίστα τη Renaissance periodization , μια παραλλαγή της ζώνης …… κ όλα αυτά γιατί απλά αδυνατώ να αποδεχθώ ότι τελικά τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά από όσο τα έχω στο μυαλό μου .

Ο ίδιος ο Greg Glassman είχε πει πριν σχεδόν 20 χρόνια τι διατροφή πρέπει να ακολουθούμε . Είχε πει ” φάτε κρέας , λαχανικά , όχι σπόρους , λίγα φρούτα , λίγο άμυλο , όχι ζάχαρη ” κ όμως ενώ είναι τόσο απλό , οι περισσότεροι  μας προτιμάμε να ακολουθήσουμε τα trends . Μέχρι πρόσφατα τα macros με οδηγούσαν σε συνθέτες μαθηματικές πράξεις . Έφαγα σε ένα γεύμα αυτή τη ποσότητα υδατάνθρακα κ λιπαρών οπότε κοίταζα πόσο έμεινε για το επόμενο κ διάβαζα τις ταμπέλες κ τις συσκευασίες κάνοντας όλες τις μαθητικές πράξεις για να βρω το πως θα χωρούσα τα macros που έπρεπε να φάω στο γεύμα αυτό. Αφήστε δε που συχνά πυκνά έκανα κ διαφορά άλλα , όπως κράτουσα υδατάνθρακες για το βράδυ ή έβλεπα ότι περίσσευαν μερικά λιπαρά από τη ποσότητα που δικαιουμουν τη μέρα κ έτρεχα στο φούρνο να φάω ένα bretzel. Έτσι όμως πρέπει να τρώμε ; όχι βέβαια …. η διατροφή μας πρέπει να είναι απλή κ όχι σύνθετο μαθηματικό πρόβλημα .


Όσο λοιπόν κ να μη θέλω να το δεχθώ , έχοντας για μήνες εντρυφήσει σε κάθε πολυπλοκότητα των trends κατέληξα οτι τα πράγματα ειναι απλά .

Αν φας αληθινό φαγητό , όχι πολύ απο αυτό , κ κυρίως λαχανικά , αυτο κ μονο θα σε οδηγήσει στο να πετύχεις το 85% του αποτελέσματος που επιθυμείς .

Το να τρως πραγματικό φαγητό είναι το νούμερο ένα . Πραγματικό φαγητό , από αυτό που χαλάει αν το αφήσεις σε ένα ράφι , φαγητό που ήταν φυτεμένο στη γη ή είχε ζωή μέσα του . Φαγητό πραγματικό που δε θα σε χορτάσει μόνο αλλά θα σου δώσει κ θρεπτικά συστατικά , για να θρέψουν το σώμα σου , να σε αποκαταστήσουν μετά τα workout . Εκεί ήταν που κατάλαβα ότι είπα χάσει την ουσία με τη zone diet . Μπορούσα να φάω μια χιλιοεπεξεργασμενη μπάρα , που είχε δημιουργηθεί σε ένα εργαστήριο με τόνους χημικών για να είναι νόστιμη κ να αντέχει 4 χρόνια στο ράφι κ όχι μια μπανάνα , επειδή μετράτε στους υδατάνθρακες ….. Πόσο καλό κάνει αυτό στον οργανισμό μου ? 

Το δεύτερο σκέλος είναι να μην τρώμε πολύ . Αυτός είναι ο λόγος που οι περισσότεροι θα καταφύγουμε εύκολα σε κάποιον ειδικό ή σε μια μεθοδολογία . Όταν πας στο box δε πας να κάνεις όσα thrusters να είναι κ όσα burpees βγούνε . Πας να κάνεις ένα 21-15-9 . Πας δηλαδή με μετρημένο τον αριθμό των επαναλήψεων . Βέβαια ακόμη κ εκεί τα πράγματα δεν είναι κ τόσο σύνθετα . Αν φάμε πρωτεΐνη , όπως ψάρι , κοτόπουλο , μοσχάρι όσο το μέγεθος της παλάμης μας , αντίστοιχο μέγεθος αμύλου , όπως γλυκοπατάτα , ρύζι , βρώμη ή φρούτα κ το υπόλοιπο σε λαχανικά , τοτε για το μεγαλύτερο ποσοστό από εμάς έχουμε φάει σωστά κ όσο πρέπει . 3 τέτοια γεύματα για εμάς τις γυναίκες κ 4 για τους άντρες είναι αρκετά , χωρίς ενδιάμεσα σνακ . Φυσικά για αυτούς που έχουν πετύχει το 85% των στόχων τους κ για αυτούς που κάνουν top elite fitness , χρειάζεται κ το κάτι παραπάνω από αυτό .


Φάτε λαχανικά . Τα λαχανικά είναι γεμάτα θρεπτικά συστατικά , γεμάτα μαγνήσιο κ ψευδάργυρο , με ελάχιστη ζάχαρη κ χαμηλά σε θερμίδες , ειδικά όταν είναι ωμά . Φάτε όσα λαχανικά μπορείτε παραπάνω .

Ακολουθώντας απλά τα παραπάνω είναι σίγουρο ότι θα χάσουμε λίπος , εμείς που έχουμε έξτρα . Χάνοντας λίπος κ πλησιάζοντας αυτό που θεωρείτε ιδανικό για το σπορ , 15% κ κάτω για γυναίκες κ 10% κ κάτω για άντρες ,κάθε παράμετρος θα βελτιωθεί . Είναι 100% σίγουρο οτι θα πέσει η τιμή της χοληστερίνης κ των ldl , θα βελτιωθεί ο χρόνος στα 500μ row κ οι έλξεις στο μονόζυγο .

Επενδύστε στην απλότητα κ στη ποιότητα στη διατροφή σας κ προχωρήστε σε καθημερινές υγιεινές επιλογές .

Στη training partner κ καλή μου φίλη Δάφνη , που θα τα διαβάζει αυτά με έκπληξη διότι έχει χρόνια που προσπαθεί να με κάνει να δω ότι η απλότητα είναι σωστότερη  κ υπομένει όλες τις αναλύσεις των διατροφολογικων trends , που μπορώ να μιλώ για ώρες . 

για εσάς που είσαστε κοντά στο ιδανικό βάρος κ ψάχνετε το κάτι παραπάνω , σε προηγούμενο αρθρο έχουμε γράψει όλη τη φιλοσοφία των macros , ώστε να μεγιστοποιήσετε την απόδοση σας στο box κ να πετύχετε το ιδανικό κορμί.

simplyfing nutrition

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *