Να σας πω την αλήθεια αυτά τα θέματα διατροφής δεν έχουν πάψει να με προβληματίζουν ποτέ και είναι στη ζωή μου από τα βασικότερα θέματα συζήτησης με τις φίλες μου , τους συναθλητές μου κ τους προπονητές . Κατά καιρούς έχω αλλάξει διατροφές κ φιλοσοφίες , πριν λίγο καιρό σκεφτόμουν να κάνω Paleo , τελευταία έκοβα το χέρι μου για την αποτελεσματικότητα των macros , ακολουθώντας πίστα τη Renaissance periodization , μια παραλλαγή της ζώνης …… κ όλα αυτά γιατί απλά αδυνατώ να αποδεχθώ ότι τελικά τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά από όσο τα έχω στο μυαλό μου .

Ο ίδιος ο Greg Glassman είχε πει πριν σχεδόν 20 χρόνια τι διατροφή πρέπει να ακολουθούμε . Είχε πει ” φάτε κρέας , λαχανικά , όχι σπόρους , λίγα φρούτα , λίγο άμυλο , όχι ζάχαρη ” κ όμως ενώ είναι τόσο απλό , οι περισσότεροι  μας προτιμάμε να ακολουθήσουμε τα trends . Μέχρι πρόσφατα τα macros με οδηγούσαν σε συνθέτες μαθηματικές πράξεις . Έφαγα σε ένα γεύμα αυτή τη ποσότητα υδατάνθρακα κ λιπαρών οπότε κοίταζα πόσο έμεινε για το επόμενο κ διάβαζα τις ταμπέλες κ τις συσκευασίες κάνοντας όλες τις μαθητικές πράξεις για να βρω το πως θα χωρούσα τα macros που έπρεπε να φάω στο γεύμα αυτό. Αφήστε δε που συχνά πυκνά έκανα κ διαφορά άλλα , όπως κράτουσα υδατάνθρακες για το βράδυ ή έβλεπα ότι περίσσευαν μερικά λιπαρά από τη ποσότητα που δικαιουμουν τη μέρα κ έτρεχα στο φούρνο να φάω ένα bretzel. Έτσι όμως πρέπει να τρώμε ; όχι βέβαια …. η διατροφή μας πρέπει να είναι απλή κ όχι σύνθετο μαθηματικό πρόβλημα .


Όσο λοιπόν κ να μη θέλω να το δεχθώ , έχοντας για μήνες εντρυφήσει σε κάθε πολυπλοκότητα των trends κατέληξα οτι τα πράγματα ειναι απλά .

Αν φας αληθινό φαγητό , όχι πολύ απο αυτό , κ κυρίως λαχανικά , αυτο κ μονο θα σε οδηγήσει στο να πετύχεις το 85% του αποτελέσματος που επιθυμείς .

Το να τρως πραγματικό φαγητό είναι το νούμερο ένα . Πραγματικό φαγητό , από αυτό που χαλάει αν το αφήσεις σε ένα ράφι , φαγητό που ήταν φυτεμένο στη γη ή είχε ζωή μέσα του . Φαγητό πραγματικό που δε θα σε χορτάσει μόνο αλλά θα σου δώσει κ θρεπτικά συστατικά , για να θρέψουν το σώμα σου , να σε αποκαταστήσουν μετά τα workout . Εκεί ήταν που κατάλαβα ότι είπα χάσει την ουσία με τη zone diet . Μπορούσα να φάω μια χιλιοεπεξεργασμενη μπάρα , που είχε δημιουργηθεί σε ένα εργαστήριο με τόνους χημικών για να είναι νόστιμη κ να αντέχει 4 χρόνια στο ράφι κ όχι μια μπανάνα , επειδή μετράτε στους υδατάνθρακες ….. Πόσο καλό κάνει αυτό στον οργανισμό μου ? 

Το δεύτερο σκέλος είναι να μην τρώμε πολύ . Αυτός είναι ο λόγος που οι περισσότεροι θα καταφύγουμε εύκολα σε κάποιον ειδικό ή σε μια μεθοδολογία . Όταν πας στο box δε πας να κάνεις όσα thrusters να είναι κ όσα burpees βγούνε . Πας να κάνεις ένα 21-15-9 . Πας δηλαδή με μετρημένο τον αριθμό των επαναλήψεων . Βέβαια ακόμη κ εκεί τα πράγματα δεν είναι κ τόσο σύνθετα . Αν φάμε πρωτεΐνη , όπως ψάρι , κοτόπουλο , μοσχάρι όσο το μέγεθος της παλάμης μας , αντίστοιχο μέγεθος αμύλου , όπως γλυκοπατάτα , ρύζι , βρώμη ή φρούτα κ το υπόλοιπο σε λαχανικά , τοτε για το μεγαλύτερο ποσοστό από εμάς έχουμε φάει σωστά κ όσο πρέπει . 3 τέτοια γεύματα για εμάς τις γυναίκες κ 4 για τους άντρες είναι αρκετά , χωρίς ενδιάμεσα σνακ . Φυσικά για αυτούς που έχουν πετύχει το 85% των στόχων τους κ για αυτούς που κάνουν top elite fitness , χρειάζεται κ το κάτι παραπάνω από αυτό .


Φάτε λαχανικά . Τα λαχανικά είναι γεμάτα θρεπτικά συστατικά , γεμάτα μαγνήσιο κ ψευδάργυρο , με ελάχιστη ζάχαρη κ χαμηλά σε θερμίδες , ειδικά όταν είναι ωμά . Φάτε όσα λαχανικά μπορείτε παραπάνω .

Ακολουθώντας απλά τα παραπάνω είναι σίγουρο ότι θα χάσουμε λίπος , εμείς που έχουμε έξτρα . Χάνοντας λίπος κ πλησιάζοντας αυτό που θεωρείτε ιδανικό για το σπορ , 15% κ κάτω για γυναίκες κ 10% κ κάτω για άντρες ,κάθε παράμετρος θα βελτιωθεί . Είναι 100% σίγουρο οτι θα πέσει η τιμή της χοληστερίνης κ των ldl , θα βελτιωθεί ο χρόνος στα 500μ row κ οι έλξεις στο μονόζυγο .

Επενδύστε στην απλότητα κ στη ποιότητα στη διατροφή σας κ προχωρήστε σε καθημερινές υγιεινές επιλογές .

Στη training partner κ καλή μου φίλη Δάφνη , που θα τα διαβάζει αυτά με έκπληξη διότι έχει χρόνια που προσπαθεί να με κάνει να δω ότι η απλότητα είναι σωστότερη  κ υπομένει όλες τις αναλύσεις των διατροφολογικων trends , που μπορώ να μιλώ για ώρες . 

για εσάς που είσαστε κοντά στο ιδανικό βάρος κ ψάχνετε το κάτι παραπάνω , σε προηγούμενο αρθρο έχουμε γράψει όλη τη φιλοσοφία των macros , ώστε να μεγιστοποιήσετε την απόδοση σας στο box κ να πετύχετε το ιδανικό κορμί.

simplyfing nutrition

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Pornolar sikis izle, turk sex

pornolar

turk porn

turk sex sikis seyret

porno hd izlemek icin en ideal sex sitesi.
kredi online
istanbul escort istanbul escort istanbul escort umraniye escort sirinevler escort
beylikduzu escort sirinevler escort istanbul escort
nigde escort bitlis escort
izmit escort ankara escort