Με τη Meggi μοιραζόμαστε μια κοινή οπτική στα πράγματα κ είναι άλλωστε κ αυτή που μας έφερε κοντά κ φτιάξαμε αυτό το blog από κοινού . Έχω μάθει πολλά από αυτή τη σπουδαία αθλήτρια κ φίλη κ ένα από τα βασικότερα είναι πως να φροντίζω το σώμα μου κ πως να σκέφτομαι σε βάθος χρόνου κ όχι μόνο το σήμερα .  Την κοινή μας οπτική για το πως να είσαι αθλητής με διάρκεια θα  ήθελα να μοιραστώ μαζί σας .

Όταν μπαίνεις σε ένα box παθαίνεις ένα αμόκ , είτε είσαι αρχάριος είτε αθλητής άλλου σπορ που σε κέρδισε το crossfit . Ένα αμόκ να μάθεις όλα τα skill σε μια μέρα , να κυνηγάς το ένα pr πίσω από το άλλο …… φυσικά κ δεν αποτέλεσα κ εγώ εξαίρεση σε αυτό το κυνήγι αλλά ευτυχώς σύντομα κατάλαβα ότι πρέπει να βλέπω σε βάθος χρόνου κ όχι μόνο το σήμερα . Τι εννοώ με αυτό ;

Μιλώντας για εμένα ασχολούμαι χρόνια με τον αθλητισμό , κάνοντας διαφορά σπορ ακόμη κ τη περίοδο των απαιτητικών μου σπουδών έβρισκα πάντα λίγο χρόνο για να αθληθώ . Φυσικά αυτό σε συνδυασμό με μια σειρά από καθημερινές υγιεινές επιλογές με οδήγησε στα 39 μου να έχω μια φυσική κατάσταση που αρκετές συνομήλικες μου θα ήθελαν να έχουν ,να είμαι υγιέστατη , με αιματολογικές εξετάσεις πιτσιρίκας , με αντοχές κ δύναμη κ φυσικά με τη τεράστια ικανοποίηση να έχω ένα σώμα ικανό να τρέξει σε αγώνες δρόμου , να συμμετέχει σε throwdown κ να είμαι η μαμά που μπορεί να παίζει ατελείωτα με τα δυο της πιτσιρίκια στη παιδική χαρά .

Έχετε αναρωτηθεί πόσο μικρές καθημερινές μας επιλογές κ στάσεις μας επηρεάζουν μακροπρόθεσμα ; έχετε αναρρωτηθεί μήπως το αμόκ επιδίωξης ρεκόρ , η υπέρ προπόνηση κ η έλλειψη γνώσης στο πως να φάμε κ πως να αποκατασταθούμε μας οδηγεί μακρυά από το να έχουμε διάρκεια στο σπορ κ σε κάθε σπορ ;

Κάθε σπορ θέλει το χρόνο του . Έτσι κ το crossfit , θέλουν χρόνο οι αρθρώσεις σου να συνηθίσουν τα νέα skills των gymnastics , χρόνο ο εγκέφαλος σου να μάθει μια κίνηση άρσης βαρών , χρόνο να ωριμάσει το σπορ μέσα σου, να περάσεις σωστά από όλα τα progressions , να παρακολουθήσεις τμήματα ενόργανης κ άρσης  κ να αρχίσεις να διαχειρίζεσαι σωστά τα Wod . Φυσικά ο χρόνος αυτός διαφέρει ανάλογα με το υπόβαθρο του καθενός αλλά δε παύει να χρειάζεται χρόνος .

Οι συμβουλές μας λοιπόν για τη καθημερινότητα μας ειναι οι παρακάτω

1. Μην κάνεις κάθε μέρα το μέγιστο σου . Τόσο ψυχολογικά όσο κ σωματικά δε μπορείς να πιέζεσαι κάθε μέρα . Δεν είναι άλλωστε όλες οι μέρες ίδιες . Άκου το σώμα σου . Αν μια μέρα δε μπορείς να αποδώσεις το ίδιο είναι λογικό κ μη πιέζεσαι να αποδώσεις . 

2. Χαλαααααρωσε . ( όταν έχεις blog με Θεσσαλονικιά το προφέρεις κ σωστά ) μη συγκρίνεσαι συνεχώς με τους άλλους κ κυρίως με τα επιτεύγματα τους  στα social media . Είναι πολύ εύκολο να αρχίσεις να απογοητεύεσαι ή να νευριάζεις όταν βλέπεις συνεχώς γύρο σου τον έναν να ανεβάζει ενα gymnastic complex , τον άλλον ένα pr κ εσύ να μη μπορείς να εντυπωσιάσεις το διψασμένο κοινό των Instagram followers . Μείνε συγκεντρωμένος σε σένα , στη πορεία σου κ στο πως το ταξίδι στον υπέροχο κόσμο του σπορ μας θα έχει διάρκεια .

3. Η εκπαίδευση ειναι το κλειδί . Τα τμήματα άρσης κ ενόργανης είναι αυτά που σε κάνουν αθλητή με ποιότητα . Εύκολα καταλαβαίνουμε όλοι όσο σωστότερα εκτελούμε μια άσκηση τοςο ποιο ασφαλές ειναι για τις αρθρώσεις μας , για το μυοσκελετικό μας . Το να επενδύεις καθημερινά στη ποιότητα ειναι κάτι που εύκολα το λέμε αλλα δύσκολα το κανουμε κ όμως εκεί ειναι το κλειδί για να μπορείς να κανεις αυτο το σπορ για χρόνια .


4. Μην αμελείς το mobility κ την αποκατάσταση . Είναι κάτι που στο blog αυτό αναφέρουμε συχνά , έχουμε πολλά άρθρα γράψει για αυτά κ οι ίδιες ευλαβικά εκτελούμε με συνέπεια . Φροντίστε το σωμα σας που του ζητάτε να αποδώσει στο μέγιστο καθημερινά .

play smart and be unstoppable ,

meggi and stavroula

start by thinking about the end results

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *