First of all  i would like to congratulate all of you who took part in the qualifier videos. For thoose of you that qualified and you have a month to prepare ,  i have got some tips that might be helpfull .

  1. work you weaknesses. Of cource this is a year round tip but now you have got a bigger motive . Spent an extra quarter a day working on them .
  2. do work your skills . on throwdown finalls the skills are seriously tested and you will face difficult workouts that their aim is to test your fitness and your skills .
  3. now it is maybe a good idea to loose a bit of the extra weight .
  4. take extra care of your nutrition and your recovery . good nutrition will give you the extra energy you seek and with the quantity of programming increased both nutrition and recovery are super important .
  5. speaking about quantity , always go for quality than quantity . Rember it is not the athletes who work the longest hours the ones that get the best results
  6. one week before the finals do less intensive training

wish you all the best ,

Meggi

15592178_1461867983842017_2022419719_n

Πρώτα απο όλα θα ηθελα να συγχαρώ όλους όσους πήραν μέρος στη διαδικασία των qualifying videos . Για εσας που προκριθήκατε στην επόμενη διαδικασία κ έχετε ενα μήνα ετοιμασίας εχω μερικά tips που ιςως σας φανούν χρήσιμα .

1. Δουλέψετε τις αδυναμίες σας . Αυτο φυσικά ισχύει για όλο το χρόνο αλλα τώρα έχετε μεγαλύτερο κίνητρο . Αφιερώστε ενα τέταρτο τη μερα σε αυτές .

2. Δουλέψετε τα skills σας . Στους τελικούς των throwdown τα skills δοκιμάζονται και θα αντιμετωπίσετε δύσκολα ασκησιολογια που έχουν σκοπό να τεσταρουν το fitness κ τα skills .

3. Τώρα ειναι μια καλή ιδέα να χάσετε λίγο έξτρα βάρος .

4. Προσέξτε περισσότερο τη διατροφη κ την αποκατάσταση σας . Η καλή  διατροφη θα σας δώσει την έξτρα ενέργεια που αποζητάτε κ με τον όγκο της προπόνησης να εχει αυξηθεί η σωστή διατροφη κ η σωστή ξεκούραση κ αποκατάσταση ειναι πολύ σπουδαίες παράμετροι .

5. Μιλώντας για τον όγκο της προπόνησης , να κοιτάτε την ποιότητα κ όχι την ποσοτητα. Θυμηθείτε δεν ειναι οι αθλητές που κάνουν την περισσότερη ώρα προπόνηση αυτοί που έχουν κ τα καλύτερα αποτελέσματα

6. Μια βδομαδα πριν τους τελικούς μειώστε την ένταση της προπόνησης .

Σας εύχομαι το καλύτερο ,

Meggi

Tips for the athelets who prepare for throwdowns

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

tokat escort tokat escort tokat escort trabzon escort trabzon escort trabzon escort karabük escort karabük escort karaman escort karaman escort kastamonu escort kastamonu escort