Τα γυρίσματα για τα βίντεο του Athens Throwdown έχουν ξεκινήσει και έχοντας κάνει τα δοκιμαστικά και για τα 3 θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τα σημεία που θεωρώ προσωπικά είναι αξιοσημείωτα με βάση τη δική μου εμπειρία και στη δική μου κατηγορία .

Μερικές συμβουλές γενικές :

  1. δείτε 2-3 φορές ΟΛΟ το βίντεο που έχει η διοργάνωση ανεβάσει σχετικά με το τί είναι έγκυρο και άκυρο , καθώς και το πως θέλουν το βίντεο να είναι γυρισμένο . Μην περιμένετε από τους άλλους να σας εξηγούν , ο καθένας μας είναι υπεύθυνος για τον εαυτό του .
  2. σε περίπτωση που έχετε κάποια απορία μη διστάσετε να στείλετε inbox στο διαγωνισμό , θα σας δώσουν την μόνη έγκυρη απάντηση . Επίσης οι υπεύθυνοι της σελίδας απαντούν άμεσα σε όλες τις ερωτήσεις .
  3. το  box σας το ξέρετε καλά , μη περιμένετε τη στιγμή που θα γυρίσετε βίντεο να αρχίσετε να σκέφτεστε που θα βάλετε τη κάμερα και που θα σταθείτε εσείς . Αυτό στοιχίζει χρόνο και ενέργεια.

WOD 1

Αυτό είναι ένα workout που τίποτα δε κρίνεται στο κωπηλατικό . Κρατήστε εκεί ένα ρυθμό καλό , γιατί και μερικά δευτερόλεπτα να κερδίσετε στα μέτρα θα τα χάσετε έπειτα περιμένοντας να πάρετε ανάσες για να φορτώσετε τη μπάρα .  Το Athens Throwdown φημίζεται για το αυστηρό του judging , οπότε προσέξτε καλά να κλειδώνετε κάθε φορά τη μπάρα καλά στη θέση jerk , όπως δείχνει και το βίντεο . Έχετε κατα νου ότι η πρώτη επανάληψη μετά το κουπί στα πολλά κιλά του 1ου σετ είναι κ η δυσκολότερη , μη κολλήσετε .

WOD 2

Αχ μανούλα ! Ένα δύσκολο βίντεο ειδικά για τις elite κατηγορίες του διαγωνισμού . Για όσους από εμάς δεν είμαστε master pro expert στα διπλά είναι παραπάνω από σίγουρο ότι ειδικά μετά το πρωτο γύρο των 50 -50-2 θα είναι δύσκολο να τα κάνουμε unbroken . Μη μασάτε ακόμη και αν μπερδεύεστε συνεχώς κρατήστε μια ροή. Για τις ρίψεις μπάλας αποφύγετε τα μεγάλα σετ γιατί θα σας κουράσουν και στους ώμους , που θέλουμε μετά για τα m.u/ c2b , και θα μας τσακίσουν την ανάσα που τόσο χρειαζόμαστε . Τέλος καλό είναι να πάρετε μια μικρή ανάσα πριν το μονόζυγο για να αποφύγετε τα άκυρα που στοιχίζουν ενέργεια και χρόνο .

WOD3

Είναι ένα workoutout μικρό σε διάρκεια , με λίγες επαναλήψεις στα σετ  και αυτό το καθιστά  εξαιρετικά γρήγορο. Είναι από αυτά που εύκολα σε παρασύρουν να πας γρήγορότερα από όσο αντέχεις στην αρχή και να τα παίξεις μετά από 2-3 σετ   . Σε εμένα βγήκε ωραία όταν έκανα σε ρυθμό που δεν έχανα ανάσες στα μπέρπις και τα έδινα όλα στα αρασε . Να θυμάστε να αναπνέετε .

Καλή επιτυχία σε όλους και μπείτε να δώσετε το καλύτερο εαυτό σας γιατί έτσι ότι και να γίνει θα βγείτε κερδισμένοι από τη διαδικασία .

tips for the Athens Throwdown qualifiers

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Pornolar sikis izle, turk sex

pornolar

turk porn

turk sex sikis seyret

porno hd izlemek icin en ideal sex sitesi.
kredi online
free porno
istanbul escort istanbul escort istanbul escort umraniye escort sirinevler escort
beylikduzu escort sirinevler escort istanbul escort
nigde escort bitlis escort
izmit escort ankara escort
sakarya escort