body-fat-percentage-men-women

Το ποσοστό του σωματικού λίπους είναι μια εξαιρετική μέτρηση για να αξιολογήσεις τη σύσταση του σώματος σου . Υπάρχουν πολλοί  τρόποι για να γίνει αυτή

1. Με δερματοπτυχόμετρο , όπου μετρά το πάχος κάποιον δερματικών πτυχών κ μέσω κάποιον πινάκων βγαίνει το ποσοστό . Μια αρκετά αξιόπιστη μέθοδος . f21

2. Με τη μέθοδο της βιοηλεκτρικής αγωγιμότητας , κάτι που οι περισσότεροι κάνουμε με τις ζυγαριές μπάνιου ή με αυτές τις ζυγαριές που πιάνουμε κ τα χερούλια . Μια μέθοδος εύκολη κ προσιτή σε όλους μας αλλά λιγότερο αξιόπιστη .

3. Μέθοδος της ανθρωποκεντρικής ταινίας , όπου με μια μεζούρα μετράμε τη περιφέρεια μέσης , τους γοφούς , κ διαφορά άλλα σημεία . Μια μέθοδος εξαιρετική , γιατί είναι απλή κ ουσιαστική . Με μια μεζουρίτσα συστηματικά μετράμε τη περιφέρεια κοιλιάς , γοφών , τετρακεφάλου κ έτσι ελέγχουμε μόνοι μας αν χάνουμε πόντους , δηλαδή λίπος , που είναι κ το ζητούμενο . f41

4. Μέθοδος dexa. Μια καινούργια μέθοδος με ακτίνες χ η οποία κ κάνει μια ακριβέστερη ανάλυση της κατανομής του σωματικού λίπους , με χαμηλή δόση ακτινοβολίας . f61

Για όλους εμάς τους κροσφιτάδες το σωματικό μας λίπος είναι ένα νούμερο πολύ σημαντικό . Είναι φυσικά σημαντικό για την υγεία μας , όπως είναι κ το ποσοστό χοληστερίνης κ η τιμή των ηπατικών ενζύμων στα οποία όμως δε δίνουμε , συνήθως , κ την ίδια σημασία . Το ποσοστό του σωματικούς λίπους είναι ένα νούμερο ακόμη , το οποίο καλό είναι να μετράμε από καιρό σε καιρό , ώστε να βλέπουμε πως πηγαίνει η διατροφή σε συνδυασμό με την άσκηση μας κ επ ουδενί το νουμερό δε μας καθορίζει ούτε ως αθλητές ούτε φυσικά ως προσωπικότητες .

Μια μεγάλη κουβέντα είναι το πόσο είναι το ιδανικό ποσοστό λίπους . Παρακάτω είναι ο πίνακας του American council of excercise . body-fat-chart-ACE

Φυσικά οι γυναίκες έχουμε μεγαλύτερο ποσοστό λίπους , διότι το χρειαζόμαστε για βασικές βιολογικές  λειτουργίες μας . Ως γιατρός κ η ίδια , δε μπορώ να τονίσω αρκετά το πόσο επικίνδυνο είναι να πέφτουμε κάτω από το ποσοστό αυτό , διότι το λίπος αυτό είναι απαραίτητο για τις ορμονικές μας λειτουργίες καθώς κ για τη λειτουργία των οργάνων μας.

Βέβαια κ αυτός ο πίνακας έχει αμφισβητηθεί , υπό την έννοια ότι το ποσοστό λίπους για να βάλεις μια ταμπέλα του στυλ αποδεκτό ή αθλητικό ή παχύσαρκο , αλλάζει με την ηλικία .

Παρακάτω είναι ένας ακόμη πίνακας που έγινε μετά από έρευνα των dr. Andrew Jackson κ M. Pollock , ο οποίος κ είναι ίσως πληρέστερος του πρώτου .

bodyfatchart

Δε ξέρω αν σας λένε πολλά αυτές οι ταμπέλες . Εγώ έχω περάσει περιόδους που ήταν το βασικό νούμερο στη ζωή μου κ ανέβαινα στη ζυγαριά καθημερινά, κ περιόδους που δε με απασχολεί καθόλου . Όπως κ να έχει σημασία έχει να ακολουθούμε μια σωστή διατροφή , που να μας εξασφαλίζει υγεία κ μακροημέρευση κ σε αυτό το στόχο η μείωση του σωματικού λίπους με παράλληλη αύξηση ή διατήρηση της μυϊκής μάζας είναι το χρυσό δισκοπότηρο της διατροφής .

what body fat % is ideal for sports?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

turk porno
istanbul escort istanbul escort istanbul escort umraniye escort sirinevler escort
beylikduzu escort sirinevler escort istanbul escort
nigde escort bitlis escort
tokat escort tokat escort tokat escort trabzon escort trabzon escort trabzon escort karabük escort karabük escort karaman escort karaman escort kastamonu escort kastamonu escort