Η αλήθεια ειναι οτι τί θα φας το βράδυ πριν απο έναν αγώνα ειναι ενα θέμα . Χρειαζόμαστε ενα γεύμα πλούσιο σε υδατάνθρακες για να γεμίσουν γλυκογόνο οι μύες μας κ μια καλή πηγή πρωτεΐνης για να κας χορτάσει . Δε θες σίγουρα να φας πολλα λιπαρά ώστε να σε βαρύνουν , ούτε κ πολλα πράσινα ώστε να ειναι βαριά για το έντερο .Ετσι συχνά πολλοί απο εμάς τρώμε ενα λιτό , συχνά άγευστο γεύμα , με όλα τα μακροσυστατικα που πρέπει να λάβουμε . Παρακάτω ειναι μια νόστιμη συνταγή , γιατι ενα νόστιμο γεύμα ανεβάζει κ τη ψυχολογία .


Για 2 μερίδες : 300 γρ κριθαράκι μέτριο , 100γρ τόνος κονσέρβα σε νερό , 30 γρ σταφίδες , 1 κ.σ. ταχίνι , χυμός κ ξύσμα απο 1 /2λεμόνι , ζωμός λαχανικών , 1/2 κρεμμύδι ψιλοκομμένο , 1 μικρή πράσινη πιπεριά ψιλοκομμένη , 1 κ.σ ελαιόλαδο , αλάτι , πιπέρι .

Σοτάρουμε στο λάδι το κρεμμύδι κ την πιπεριά μεχρι να μαραθούν , προσθέτουμε το κριθαράκι κ σοτάρουμε λίγο ακόμη . Σβήνουμε με το ζωμό λαχανικών κ αφήνουμε να πάρει βράση για 10-12 λεπτά . Δυο λεπτά πριν το αποσύρουμε απο τη φωτιά προσθέτουμε τον τόνο , το ταχίνι , τις σταφίδες κ το λεμόνι ( χυμό κ ξύσμα ) .

Αποδίδει : 764 kcal , 31.5 gr πρωτεΐνης , 128 γτ υδατάνθρακες , 14 γρ λιπαρά .

what to eat the night before a trowdown

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

turk porno
istanbul escort istanbul escort istanbul escort umraniye escort sirinevler escort
beylikduzu escort sirinevler escort istanbul escort
nigde escort bitlis escort
tokat escort tokat escort tokat escort trabzon escort trabzon escort trabzon escort karabük escort karabük escort karaman escort karaman escort kastamonu escort kastamonu escort