Η αλήθεια ειναι οτι τί θα φας το βράδυ πριν απο έναν αγώνα ειναι ενα θέμα . Χρειαζόμαστε ενα γεύμα πλούσιο σε υδατάνθρακες για να γεμίσουν γλυκογόνο οι μύες μας κ μια καλή πηγή πρωτεΐνης για να κας χορτάσει . Δε θες σίγουρα να φας πολλα λιπαρά ώστε να σε βαρύνουν , ούτε κ πολλα πράσινα ώστε να ειναι βαριά για το έντερο .Ετσι συχνά πολλοί απο εμάς τρώμε ενα λιτό , συχνά άγευστο γεύμα , με όλα τα μακροσυστατικα που πρέπει να λάβουμε . Παρακάτω ειναι μια νόστιμη συνταγή , γιατι ενα νόστιμο γεύμα ανεβάζει κ τη ψυχολογία .


Για 2 μερίδες : 300 γρ κριθαράκι μέτριο , 100γρ τόνος κονσέρβα σε νερό , 30 γρ σταφίδες , 1 κ.σ. ταχίνι , χυμός κ ξύσμα απο 1 /2λεμόνι , ζωμός λαχανικών , 1/2 κρεμμύδι ψιλοκομμένο , 1 μικρή πράσινη πιπεριά ψιλοκομμένη , 1 κ.σ ελαιόλαδο , αλάτι , πιπέρι .

Σοτάρουμε στο λάδι το κρεμμύδι κ την πιπεριά μεχρι να μαραθούν , προσθέτουμε το κριθαράκι κ σοτάρουμε λίγο ακόμη . Σβήνουμε με το ζωμό λαχανικών κ αφήνουμε να πάρει βράση για 10-12 λεπτά . Δυο λεπτά πριν το αποσύρουμε απο τη φωτιά προσθέτουμε τον τόνο , το ταχίνι , τις σταφίδες κ το λεμόνι ( χυμό κ ξύσμα ) .

Αποδίδει : 764 kcal , 31.5 gr πρωτεΐνης , 128 γτ υδατάνθρακες , 14 γρ λιπαρά .

what to eat the night before a trowdown

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *