( please scroll down for english translation )

Ο Αλέξανδρος Μπακουρος , προπονητης στο crossfit Patra κ εξαιρετικός αθλητής , μονο τυχαία δεν εχει σπουδαιες επιδόσεις . Ο αλεξ πέραν της συστηματικής προπόνησης ειναι απο τους πλέον ενημερωμένους σε θέματα διατροφής . Μια απο τις τροφές που βρίσκεται στο καθημερινό του διαιτολόγιο ειναι το λευκό ρύζι .  

Να τονίσω στο σημείο αυτο οτι για τους υπόλοιπους κοινούς θνητούς που θελουμε να χάσουμε βάρος ή δεν προπονούμαστε καθημερινά το λευκό ρύζι θελει προσοχή αλλα για τους αθλητές που η σύσταση σώματος δεν αποτελεί θέμα κ έχουν υψηλούς αθλητικούς στόχους το λευκό ρύζι μπορεί να βοηθήσει .

Το λευκό ρύζι εχει βγάλει κακό όνομα επειδή ειναη επεξεργασμένο αλλα στη περίπτωση των αθλητών αγώνων , ειναι η μοναδική περίπτωση που αυτη η επεξεργασία μπορεί να αποβεί οφελιμη για την υγεία . Το κάστανο ρύζι περιέχει φυτικό οξύ ( εξαφωσφορικη ινοσιτολη ) η οποία μπορεί να προκαλέσει αλλεργία , να στρεσάρει το γαστρεντερικό σύστημα , καθώς κ κακή απορρόφηση ιχνοστοιχείων . . Το φυτικό οξύ που προκαλεί τα προβλήματα αυτά βρίσκεται στην εξωτερική επιφάνεια του σπόρου . Αυτο αφαιρείται κατα  τη διάρκεια της επεξεργασίας του λευκού ρυζιού , που πρακτικά μετατρέπει  το κάστανο  σε λευκό ρύζι . 

Μόλις αυτο αφαιρεθεί , μένουμε με ενα εύπεπτο υδατάνθρακα που ειναι εξαιρετικός για την αναπλήρωση του κολλαγόνου μετα τη προπόνηση χωρίς κανένα ρίσκο στην απορρόφηση των υπόλοιπων θρεπτικών συστατικών των τροφών . Το λευκό ρυζάκι ειναι ένας ασφαλής υδατάνθρακας που φέρνει σε ισορροπία τη σχέση ινσουλίνης κ κορτιζόλης , γεμίζοντας τις αποθήκες γλυκογόνου χωρίς να δημιουργεί αλλεργίες, φουσκώματα στο έντερο , στομαχικές διαταραχές .

Οποτε αν εισαι αθλητής σε αγωνιστική περίοδο βαλε το λευκό ρύζι χωρίς δεύτερη σκέψη στη διατροφη σου . Κ για όσους ακολουθείτε τον αλεξ στο Instagram θα ξέρετε καλα πόσες κατσαρόλες ρυζιού καταναλώνει το θηριο μας μετα τις πολύωρες προπονήσεις του .

References

[1] Miyaki, Nate. “The Perfect Carb for Lifters.” The Perfect Carb for Lifters. Testosterone Nation, 26 May 2015. Web. 22 Nov. 2015.

15007950_1330262603653277_2040435821_o

Alexandros Bakouros , coach at reebok crossfit patra and exeptional athlete , has not by luck that performance. Alex exept his systematic training , is one of the most informed about nutrition. One of the foods that are in his daily diet is white rice.

i woul like to emphasize here that for the most common people like us that want to loose weight or do not do long hours of training daily, white rice must be consumed with caution . but for thoose with no body composition issues that aim high white rice may help .

White rice gets a bad reputation because it is processed; however, in the case of competitive athletes, this is the one time where food processing may be beneficial to your health. Brown rice contains phytic acid which causes food allergy symptoms, gastrointestinal distress, and nutrient and mineral mal-absorption. The phytic acid that causes issues with digestion and nutrient absorption is located in the bran of the grain. The bran is removed during the food processing process of white rice which essentially changes that brown rice to white rice .

Once the bran is removed, you are left with an easily digestible starchy carbohydrate that can be great for athletes looking to replace glycogen stores post-workout and does not pose the risk of anti-nutrients which can cause intestinal inflammation and slow down recovery. White rice is a risk-free carbohydrate that can help to balance out the insulin and cortisol relationship by boosting glycogen stores without causing allergies, bloating, stomach distress, or other side effects of gluten, wheat, or other carb sources.

so if you are a competitive athlete add some white rice without any concern at your diet. And for those of you following alexandros instagram you know well the amount of rice this beast consumes daily after his long hours of training .

References

[1] Miyaki, Nate. “The Perfect Carb for Lifters.” The Perfect Carb for Lifters. Testosterone Nation, 26 May 2015. Web. 22 Nov. 2015.

White rice : the lifter’s food of choice

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

tokat escort tokat escort tokat escort trabzon escort trabzon escort trabzon escort karabük escort karabük escort karaman escort karaman escort kastamonu escort kastamonu escort